Gå til innhold

Dere som har vært i "syden" i sommer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor høy solfaktor har dere brukt på barna deres? ..noen som har en pakkeliste å vise frem også kanskje :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte faktor 30 som var vannfast.

Har ingen pakkeliste da hverken jeg eller mannen er så strukturerte

Skrevet

Vi brukte 30. Hun ble ikke brent, men heller ikke noe brunere, hehe.

Pakket mye tskjorter - prøvde å ha en for hver dag vi skulle være borte + noe fintøy, og selvsagt badetøy. Badesko, sandaler og joggesko + støvler (siden det var litt utrygt værmessig på den tiden vi var der). Solhatt. Litt vaskemiddel i tilfelle mangel på tøy + lurt å legge bikini i litt milo om kvelden, så holder den seg lenger - dette gjelder mors, hehe). Badelaken hvis ikke du har lyst å kjøpe det når dere kommer frem - på vårt hotell var det forbud mot å ta håndklærne ut av rommene. Aloe vera gele, plaster, toalettsaker, negleklipper.

Skrevet

Tusen takk for svar begge to :)

Skrevet

Kommer litt an på barnas alder, men ikke glem sekk med "aktiviteter" på flyet, just in case :o) Vår jente på 3 hadde med blad, fargebok og yndlingsfigurene sine.

Skrevet

Takk for tips :) Har gått til innkjøp av litt småtteri og bestilt litt som venter i flysete.. for jeg er litt nervøs med tanke på min ganske aktive 2.5 åring!

Skrevet

Brukt +30 og +50 med sunblock, både i syden og hjemme. I tillegg uv drakt i syden.

Det vi brukte mest av var t-skjorter og shortser. Eneste som ble brukt:)

God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...