Elisa79 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hvor høy solfaktor har dere brukt på barna deres? ..noen som har en pakkeliste å vise frem også kanskje
A4 Husmor.... Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Brukte faktor 30 som var vannfast. Har ingen pakkeliste da hverken jeg eller mannen er så strukturerte
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Vi brukte 30. Hun ble ikke brent, men heller ikke noe brunere, hehe. Pakket mye tskjorter - prøvde å ha en for hver dag vi skulle være borte + noe fintøy, og selvsagt badetøy. Badesko, sandaler og joggesko + støvler (siden det var litt utrygt værmessig på den tiden vi var der). Solhatt. Litt vaskemiddel i tilfelle mangel på tøy + lurt å legge bikini i litt milo om kvelden, så holder den seg lenger - dette gjelder mors, hehe). Badelaken hvis ikke du har lyst å kjøpe det når dere kommer frem - på vårt hotell var det forbud mot å ta håndklærne ut av rommene. Aloe vera gele, plaster, toalettsaker, negleklipper.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Kommer litt an på barnas alder, men ikke glem sekk med "aktiviteter" på flyet, just in case ) Vår jente på 3 hadde med blad, fargebok og yndlingsfigurene sine.
Elisa79 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 Takk for tips Har gått til innkjøp av litt småtteri og bestilt litt som venter i flysete.. for jeg er litt nervøs med tanke på min ganske aktive 2.5 åring!
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Brukt +30 og +50 med sunblock, både i syden og hjemme. I tillegg uv drakt i syden. Det vi brukte mest av var t-skjorter og shortser. Eneste som ble brukt:) God tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå