blond Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Teppe og dyne i denne varmen, ja man kan lure... De er helt bestemte på hvordan de vil ha det, men de er røde i kinnene allerede. Om ikke lenge snor de seg vel ut av hylsteret og peser som gale.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 kanskje lette litt på dyna før du legger deg da;) er vel kanskje mest tryggheten med å ha dyna tett rundt seg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Storesøster er også litt sånn. Idag morges skulle hun ha på seg fløyelsjoggedressen, inkl. jakken. Det var liksom allerede 18 grader i 10 tida. Og her en annen kveld skulle hun ha full nattas og sokker. Forstår det ikke. Jeg går rundt hele dagene i hippster og bikinitopp..
blond Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 Trygghet og kos, tenker jeg. Kjenner meg igjen, synes det er topp når jeg kan pakke meg inn i pledd, dessverre for varmt til det nå..
lillebror er " forsinket" Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Kan bare legge til at jeg forstaar de godt. Her paa gran canaria er det varmt hele aaret, men spesielt naa `paa sommeren. Her ligger hele familien med dun dyne aaret rundt.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå