Gå til innhold

tatovering, hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer det, men ikke så sikker på om det er like in lenger, kanskje det bare er harry?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er suuuuuuper hot:) i like my tattooooooos:) og på gutter er det bare rå sexy!

Skrevet

begynner vel å bli mer småharry nå egentlig... syns jeg

Skrevet

Om du liker det har det vell ikke noe å si om det er hot el ikke.

Tatoveringer har alltid vært, hvordan kan det da være "harry"?

Skrevet

Skjønner ikke hvordan det er mulig å kalle tatoveringer for harry!

Så lenge man tatoverer noe man liker, og som gjerne har en personlig mening, er det jo bare fint og koselig.

Spiller vel ingen rolle om noen mener det er harry. Da får de bare være harry selv:-P

Skrevet

NOT!!!!!!! Har desverre en selv. Var så dum å ta da jeg var 16 år. Er ikke misfornøyd med valg av tattovering. Ville ikke heller hatt en annen. Men tattovering er LITE pent da. Skjønner ikke at jeg syntes det var så fint. Synes iallefall det er lite feminint. Heller ikke fint på mannfolk.

Skrevet

Absolutt NOT! Desverre tok min mann en før han traff meg... Men hvis du er i tvil kan du ikke ta en sånn henna-tatovering eller hva det heter, som bare sitter på en stund?

Skrevet

Om du bryr deg om det er "hot or not", evt. "harry" så er vel ikke tatovering det rette for deg. Er ikke bare å vaske den bort den dagen du føler det er "not".

Skrevet

HOT! Elsker min <3 Flere skal d bli

Skrevet

Det burde du klare å bestemme deg for selv. Personlig synes jeg ikke noe om det, skjønt det er helt greit med en liten stjerne på håndleddet eller noe slikt - men ikke store og skrikende greier... Heller ikke for mange.... Er ikke helt min greie, men samme hva andre gjør for min del egentlig - men jeg tenker jo inni meg at det ikke ser så fint ut, da=) Men jeg har en selv som jeg tok da jeg var litt yngre (og dum...) så jeg er jo med i harrygjengen uansett, hehe.

Skrevet

jeg syns d er sexy på menn jeg:O) mannen min har 4 stk men skal fikse opp noen av de å årne triable som jeg skal tegne nedover hele armen:O) jeg skal oxo ta tatto når bryllupet er ferdi overstått:O)

Skrevet

Veldig not, synes jeg.

Om det er in eller ikke kommer vel an på hvilken type man er. For noen er det jo veldig in å tatovere barnas navn nå.

Slike motiver som har en tydelig periode det er in blir som oftest ganske harry når det ikke er in lenger.. Som feks tribal tatoveringer.. Roser og delfiner er vel også rimelig harry.

Skrevet

sikkelig not! om det da ikke er hele armen som er tattovert med pin-up girls eller noe sånt. Da kan jeg tolerere det. Navn, fødselsdatoer, sommerfugler, tribal signs, japanskrift, fotball-logoer og annet søppel er grusomt. Jeg synes det er harrry, og her er det mest latterlige.. jeg har en forbanna hestehov på leggen!! En hestehov! hva gjør man ikke når man er ung og dum. Ja, den har en symbolikk..nemlig at jeg overlever over alt at jeg reiser meg på de utroligste tidspunkter, og kan vokse hvor som helst.. men selv om den har/hadde en stor betydning da..så irriterer den meg grensesløst nå.

Skrevet

Not,har flere selv og jeg angrer som bare det.Tok dem for 15år siden,ung og dum,uff:(

Skrevet

en bitteliten en er ikke så gale, men syns ikke det er fint med større. "Alle" har det jo! Skulle jeg ha en så var det noe som betydde noe for meg, ikke bare en jeg syns var fin.

Skrevet

Gud så grusomt pinlig jeg hadde syntes det vært som fjortis at far min hadde navnet mitt på armen/nakken/håndleddet! Gosh og gru! Faktisk hadde jeg synes det vært ille pinling nå også, som godt over 30. hehehee!

Skrevet

det er nå en vurderingssak da.

jeg har 5 å digger de..:)))

vist du er redd for at det ikke er IN lenger må du ikke ta tattovering!!

en tattovering varer hele livet å er noe en tar for at en VIL ha det, å ikke fordi det er IN.

Skrevet

Jeg synes det er harry ;) Og det er vel grunnen til at jeg selv er tatoveringsfri. Det var veldig hot en stund, men nå er det vel ikke så hot lenger!?

Skrevet

Veldig hot når du er 20, veldig not når du er 50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...