lov3 Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hvordan reagerer jenter/kvinner på såntno?? http://tv2underholdning.no/moro/article1925963.ece lov3
carin26 Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Synes Line Victoria summerer det greit opp. Ville helst sluppet alle de kommentarene. Da jeg var hos gyneklologen for noen år siden (Vanlig undersøkelse. Ikke gravid) Han: Og hvordan går det her? Jeg: Bra Han: Da skal vi se - jaha - ok - sånn ja. Jeg stirrer i taket og forsøker å slappe av (ikke lett, ny gynekolog) Han: Ja dette ser jo bra ut. Du har vel vært igjennom dette før? Jeg: Joda Han: Ja, da var vi ferdige her. Så gikk han. Jeg vet jo at de har det travelt og jeg forventer ikke koseprat, men jeg har aldri følt meg så på et samlebånd hverken før eller senere. c
McRabarbragrøt Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Hehe, har ganske morsom gynekolog jeg og! (Og vannvittig kjekk...) Under innvendig ultralyd nevnte han at eggstokkene mine så ut som sjokoladekjeks... da jeg så litt forvirra ut, la han til "men de ER egentlig ikke kjeks, altså!" (Også jeg som trodde det var der jeg hadde putta maryland cookies'ene mine, da...)
Brunetta_82 Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 :-D Mange morsomme kommentarer. Jeg har alltid hatt kvinnelig gynekolog, men vurderer å skifte siden jeg oppfatt henne som ganske bister og tverr. Men jeg vet ikke helt om jeg "tør". Har hørt mye rart fra venninner om mannlige gynekologer. Er det noen som kan anbefale noen i Oslo-området?
2 gutter og ei lita jente:) Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 En arbeidskollega av meg var til gynekologen, hvor hun fikk høre at her har det jammen vært mye trafikk i det siste, hun var for å si det mildt meget flau;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå