Kirsebæra Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 jasså? du ble litt nysgjerrig nå? ja det brenner!! I hjerne min skjønner du!! for jeg finner ikke ut hva jeg kan bruke som ''form'' når jeg skal lage hånd og fotavtrykk. som regel har jeg brukt en isboks og bare helt i gips, men denne gangen skal jeg ha både hånda og foten i en og samme form. så jeg må ha noe som er stort nok. og så må den være såpass lav at jeg får opp gipsen etterpå....=) har du noen ideer?
hamsterpia Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Det brenner faktisk på Sjusjøen nå... Skogbrann + ei hytte så langt i hvertfall. Mange brannbiler og 2 helikoptere har reist oppover.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 En kakeform, sånn rundform, eller en langpanne. Vet ikke om de blir ødelagt da, men går sikkert ann å ha både bakepapir og aluminiumsfolie evt plastfolie under. Eller en vaskebøtte som du sjærer til 5-10 cm fra bunnen. Er jo ikke så dyr, men man skal kanskje ikke gjøre det i dette bruk og kast samfunnet... fy fy..
Kirsebæra Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 kakeform? sånn rund du tenker på da?? hmmmm...not bad, not bad.....
Kirsebæra Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2008 langpanne tror jeg blir for lang...og muligens tung til å henge på veggen ol..men sånn rund kakeform ja....hmm...men jeg må kjøpe ny...men...hvordan blir det å ta ut gipsen når det er sånn...vanskelig å forkalre...dere vet...ja...åååh.... det er jo en sånn rund dings rundt forma...som man åpner og tar av etterpå....men før man gjør det må man jo gjerne gå langs kanten med en kniv for å løsne det...går det med gips? siden den blir så hard? den vil vel ikke sprekke da?? hmmmm
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har ikke så mye erfaringer med gips, men kanskje ta litt olje på formen først`?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 eller om du får til å legge plastfolie rundt kanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå