Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Syns denne babygullz legger ut litt vel mange bilder av seg selv for å være ei med så store komplekser over kroppen sin. Om hun virkelig hadde komplekser,hadde hun ikke lagt ut så mange bilder av seg selv både halvnaken og i minikjole..? Ikke misforstå, for dama var kjempeflott, men jeg skjønner bare ikke dette.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Fenomenet kalles SYKELIG OPPMERKSOMHETSBEHOV!!!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Enig med deg hi!!!! tror bare hun er ute etter oppmerksomhet, og at vi alle skal skryte av henne og si *nei, men du er jo ikke tjukk du, du er så flott atte*. Er drittlei alle de derre vekt innleggen hennes.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 gikk på våre album jeg,var ingen babygullz der...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138306001 Her er ett bittelite utdrag.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Absolutt alle innleggene hennes dreier seg om vekt, slanking eller den hersens brunfargen hennes!!! Hun burde da ha skjønnt på forhond at det er normalt å legge på seg når en er gravid!!!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 Mtp alle innleggene hennes som handler om hvor stygg og fæl hun hele tiden føler seg, så er jeg enig i at det er meget rart at hun da legger ut så mange bilder av seg. Synes både innleggene, bildene, nicket og profilen hennes tilsier en veldig umoden person. Tenker nok at det å bli mor vil sette en støkk i henne og kanskje få henne til og forstå at livet handler om mer enn bare vekt, brunfarge og sure kollegaer....
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #12 Skrevet 31. juli 2008 Legge ut en link der du bevisst henger ut en person synes jeg er mer tragisk enn en som kanskje eksponerer seg litt for mye...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #13 Skrevet 31. juli 2008 ... LITT VEL for mye, tenker jeg vi sier.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #14 Skrevet 31. juli 2008 Kan hende, men så kan jo du bare la være å gå inn på innleggene og profilen hennes å da. Ikke værre enn det vet du;)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #15 Skrevet 31. juli 2008 nå har ikke jeg lest noen av innleggene hennes da,men jeg syns faktisk ikke det var noe galt med bildene jeg da..Vil si det var typiske "se jeg er gravid bilder":)
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #16 Skrevet 31. juli 2008 Nå har jeg aldri lest et innlegg hun har skrevet, men hva er galt med bildene da? Bare fordi hun er pen liksom... "Alle" har jo slike gravid mage bilder og de får ikke pes for det!?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #17 Skrevet 31. juli 2008 HI !!!!! Pell deg til det forumet der du hører hjemme a! Så vidt jeg vet er ikke dette 90+ Du er bare stakkarslig og usikker og skulle tatt opp et heftig forbruktlån for å få en brøkdel av utseendet til Babygullz ved hjelp av plastiske operasjoner!! Hun legger ut akkurat samme bilder som alle andre, men uæææææ hun er pen. Uff uff du kan ikke ha det godt med deg selv din patetiske lille rotte
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #18 Skrevet 31. juli 2008 Det er fryktelig synd at noen henger seg så mye opp i vekt under svangerskapet. Selvfølgelig trenger man ikke legge på seg ubegrenset mange kilo fordi man tror alt forsvinner automatisk etter fødselen, men man trenger ikke være hysterisk. Når går slikt hysteri over fra å være "påpasselig med vekta" til "besatt av vekta"?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #19 Skrevet 31. juli 2008 Skikkelig tøff du som henger ut folk med nick og selv er anonym
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #20 Skrevet 31. juli 2008 "Du er bare stakkarslig og usikker og skulle tatt opp et heftig forbruktlån for å få en brøkdel av utseendet til Babygullz ved hjelp av plastiske operasjoner!!" Vel, vel. Såvidt jeg vet er det jo babygullz som har tatt plastisk operasjon (hun har jo bretta ut som silikonpuppene sine x antall ganger)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #21 Skrevet 31. juli 2008 Om HUN har silikon eller ikke er vel revnende likegyldig??!!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #22 Skrevet 31. juli 2008 Ikke noe galt med plastiske operasjoner heller. De er som oftest til stor hjelp for sånne kråker som HI og de andre småkvapsete "damene" her
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #23 Skrevet 31. juli 2008 Hvor har du sett disse bildene da? Link plizzzzzzz
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #24 Skrevet 31. juli 2008 Så det du sier er at babygullz er småkvapsete? sweet.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #25 Skrevet 31. juli 2008 Bildene ser jeg ikke noe galt med, men å syte over 2 kg når man nesten er høygravid, og så i tillegg se slik ut, det er rimelig teit. Hun var jo langt fra STOR, helt normal gravid vil jeg si. Så ja, hun virker umoden og opphengt av feil ting, men bildene er vel som alle andre gravide sine bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå