Gå til innhold

Hos naboen med Babycall..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere gått over på brygga til naboen med Babycall og baby alene i huset? 100 meter fra vårt hus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100m? Er det så lang rekkevidde? Jeg har vært hos naboen på skrå på andre siden av veien, kunne se huset og rekkevidden på vår call var helt i orden. Gikk go sjekket på henne regelmessig.

Tipper dette er en ting Dib er like delt på som alt annet, hehe :o)

Skrevet

100m hørtest litt langt ut for meg... hadde nok heller bedt naboen over til oss da :-) Men sånn vanlig naboavstand hadde jeg nok gjort det, så sant vi satt ute på tearassen og jeg hadde sett rett på mitt eget hus... (sånn at jeg kunne sett om det kom folk eller om noe annet mystisk skjedde)

Skrevet

Jepp. Så lenge en sjekker at den rekker, og går hjem en gang imellom å sjekker syns jeg det er greit.'

Men dette er nok ikke rette plassen å spør nei. Da blir du enten hjemme eller føler deg som en dårlig mor om du går :)

Her i vår gate gjør alle det.

Skrevet

Rekkevidden er ikke noe problem. Kanskje ikke 100 m en gang, er ikke så god på avstand;) Sikkert delte meninger ja...

Skrevet

Vi er jevnligt hos svigers (!) etter poden har lagt seg, og det er vel ca. 50 meter imellom husa... stikker innom jevnligt i tillegg for å se at alt er ok!

Skrevet

100 meter er ikke langt da!!

så lenge du ser huset....vet ikke om du ser inngangsdøra eller veranda eller hva du nå ser..men når jeg er hos naboen så låser jeg ytterdøra da jeg bare ser verandadøra....og så har jeg callen på....

Skrevet

Jeg hadde ikke turt det. Er ikke så redd for at noen skulle ha kidnappa henne men tenker mere på brann. Jeg er skikkelig redd får dette med brann. Vet jo at sannsynligheten for at det begynner å brenne ikke er så stor. Det bare skremmer meg at et hus blir overtent på 4 min!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...