UpsyDaisy Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hadde dere gått over på brygga til naboen med Babycall og baby alene i huset? 100 meter fra vårt hus.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 100m? Er det så lang rekkevidde? Jeg har vært hos naboen på skrå på andre siden av veien, kunne se huset og rekkevidden på vår call var helt i orden. Gikk go sjekket på henne regelmessig. Tipper dette er en ting Dib er like delt på som alt annet, hehe )
Zitro Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 100m hørtest litt langt ut for meg... hadde nok heller bedt naboen over til oss da :-) Men sånn vanlig naboavstand hadde jeg nok gjort det, så sant vi satt ute på tearassen og jeg hadde sett rett på mitt eget hus... (sånn at jeg kunne sett om det kom folk eller om noe annet mystisk skjedde)
Anna Nym :o) Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Jepp. Så lenge en sjekker at den rekker, og går hjem en gang imellom å sjekker syns jeg det er greit.' Men dette er nok ikke rette plassen å spør nei. Da blir du enten hjemme eller føler deg som en dårlig mor om du går Her i vår gate gjør alle det.
UpsyDaisy Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Rekkevidden er ikke noe problem. Kanskje ikke 100 m en gang, er ikke så god på avstand;) Sikkert delte meninger ja...
Mor di! Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 Vi er jevnligt hos svigers (!) etter poden har lagt seg, og det er vel ca. 50 meter imellom husa... stikker innom jevnligt i tillegg for å se at alt er ok!
Kirsebæra Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 100 meter er ikke langt da!! så lenge du ser huset....vet ikke om du ser inngangsdøra eller veranda eller hva du nå ser..men når jeg er hos naboen så låser jeg ytterdøra da jeg bare ser verandadøra....og så har jeg callen på....
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Jeg hadde ikke turt det. Er ikke så redd for at noen skulle ha kidnappa henne men tenker mere på brann. Jeg er skikkelig redd får dette med brann. Vet jo at sannsynligheten for at det begynner å brenne ikke er så stor. Det bare skremmer meg at et hus blir overtent på 4 min!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå