Herlige barn har jeg fått Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Håper bare dere fant det under ryddeaksjonen i går! Evnt fikk sperret sjekket snarest! Kom med oppdatering!
*enfalmawen* Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Så artig å bli tenkt på! Ja vi fant pengene. Slo oss til ro med at vi ikke kom til å finne pengene, og så skulle jeg vaske klær og nederst i kleskurven lå konvolutten. Det må ha vært en av ungene som har putta den oppi. Så idag har vi satt alle pengene inn i banken og så har jeg kjøpt meg symaskin!
Mersa og gutta <3 Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Å så bra! Tenker dere var bittelitt lettet da gitt!!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 Kjempebra! Håper mannen i huset har tilgitt deg nå! Hadde vært sure penger om dere ikke hadde funnet dem! Gratulerer med symaskin, håper du får mye glede av den!
*enfalmawen* Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Ja, jeg jubla så alle naboene kunne hørt meg. Gleder meg til å begynne å sy, skal sette meg ned med den imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå