Storebror & Lillesøster Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Tipp,har veldig uregelmessig mensen fra 30-50 dager mellom hver gang når jeg ikke går på pillene,er nå på dag 35 og er spent syntes jeg kjente mensmurringer i dag morges men det forsvant og har ikkje kjent noe mer. Kjøpte folsyre og en test,men vil vente litt lenger med og teste siden jeg er så uregelmessig er jo ikke sikkert jeg har hatt eggløsning enda,irriterende sykluss,så vil jeg at mannen skal være hjemme han komme ikke før neste søndag/mandag. Sist fikk han mld om at han skulle bli pappa for da var jeg bortreist. HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅPER jeg har en liten en i magen:)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg tipper du ikke er det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå