Septemberstjerna og Martine Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Har alltid brukt First Price, og er fornøyd med det. Men nå er vesla (22mnd) midt imellom to størrelser.. Tenkte å prøve noe nytt, og kjøpe Jumbo pakke med Pampers på Rema.. Hva liker du best av Baby Dry og Active Fit? Sistnevnte er jo litt dyrere... Fordi den er bedre?
UpsyDaisy Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg bruker active fit på dagen og baby dry på natten...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Er den ene en tape og den andre en up&go-bleie? Jeg husker aldri hvem som heter hva. Men den vi brukte var tape og fantes i jumo, stod 5 på den (for vår størrelse) og den har vi vært kjempefornøyd med. Ikke vært fornøyd med up&go fra Pampers.
Mor di! Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Har ikke prøvd baby dry, men Active fit er kanllgode!!! Men måtte dessverre gå over til Libero da mini fikk utslett av Pampersbleiene. Men når det gjelder up and go-bleier, syns jeg Libero er overlegen! (hmm...er det kanskje Pampers Baby Dry som tilsvarer Up and go? I såfall syns jeg de blir harde og klumpete mellom beina...)
Musemor med tre søte små Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Nei, nei, Yaddaline *rugekasse* Baby Dry og Active Fit er tapebleier begge to. Det er easy up som ikke er det. Jeg personlig foretrekker Active Fit til guttungen
Septemberstjerna og Martine Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 Begge er med tape. Easy Up er den trusebleia.. Skal ha med tape.. Jeg er også veldig usikker på størrelsen da.. Så at nr 4 er 7.18kg, nr 5 er 11-25 kg. Vesla mi veier 12,2 kg.. Men, First Price bleiene hun vanligvis bruker (som nå begynner å bli litt små) er 7 (?)- 16 kg... Om natta bruker hun First Price bleia som er 16-25 kg. Hjelp, for en jungel... Kjipt å kjøpe en Jumbo om bleiene er feil størrelse. Men det er kanskje bedre de er for store enn for små?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Da er det Active Fit vi har brukt )
Musemor med tre søte små Skrevet 31. juli 2008 #8 Skrevet 31. juli 2008 Ja. Er de for stor kan du jo bare kjøpe et nummer mindre, og bruke de du kjøpte først når hun er blitt litt større
Potetstappe Skrevet 31. juli 2008 #10 Skrevet 31. juli 2008 Active Fit var den beste bleia vi hadde fram til vi begynte med first price sine trusebleier. De er jeg kjempe fornøyd med, aldri lekket, aldri vært sår.. Men av alle de andre bleiene skjedde det noe stadig vekk...
LINDA*** Skrevet 31. juli 2008 #11 Skrevet 31. juli 2008 Vi bruker litt av begge typene. Det som er bra med den trusebleia(Easy Up) til Pampers er at når vi er på vift, så er det superlett å ta den på, da det ikke alltid er like lett å finne et stellerom eller egnet liggested. Da er det lett å bare tre den på, i steden for å plundre med tapen:) Jeg har funnet ut at Rimi tilbyr rimelig bleier: Hver 4.pk gratis. De har STORE pakker, med 38 eller 40 bleier i pakka (avhengig av hvilken type. Trusebleiene er det 38 av tror jeg). Vanlige størrelser på pakka i andre butikker er henholdsvis 22 stk og 26 stk. Så man får mange bleier mer for pengene:) http://pampers.no/no_NO/products.php Tror forresten den grønne pakka, baby dry, er meget illeluktende! Mens den lilla pakka, A.F, slo best ut i test både på TV2 og F&B.
Kosel Skrevet 31. juli 2008 #12 Skrevet 31. juli 2008 Jeg HAAATER babydry bleiene og har sverget til activefit bleiene hele veien. Nå er jr. 1år og jeg har gått over til libero 5. syntes pampersbleiene liksom blir "hengende" så veldig. Vektmessig er jr fortsatt på str 4, men han, sengetøy og alt var klissbløtt om morgenen flere dager på rad og det har vært knusk tørt etter at vi gikk opp en str.
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #13 Skrevet 31. juli 2008 Vi bruker babydry om natten og active fit om dagen. Det fikk vi også tips om på pampers-standen på F&B-messa. Babydry har et ekstra nattlag sånn at de ikke føles så våte selv om barnet tisser mye om natten, og active fit er bedre når barnet spreller og leker mye. Er fornøyd med begge to, vi. Prøvde Libero når lille var mindre, men de lakk hver eneste gang. Kommer nok an på hva slags kroppsfasong barnet ditt har.
Kosel Skrevet 31. juli 2008 #14 Skrevet 31. juli 2008 Ja, helt klart med kroppsfasongen og bevegelsene barna gjør. Men jeg syntes jr blei enda våtere på natten når jeg brukte de i stede for activefit på natten... kanskje jeg har brukt de feil;) haha
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #15 Skrevet 31. juli 2008 Hehe, det skal vel godt gjøres. Kan godt hende du har rett altså! Jeg har liksom bare brukt babydry om natten, kanskje jeg skal prøve active fit imorgen natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå