Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg fikk en nydelig datter! Nå lever jeg for henne, og hver eneste dag er verd gull! Er evig takknemmelig for att hun kom til! Har opplevd mye grus i livet, og taklet ikke mer psykisk. Men nå har alt snudd.
blond Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Godt å høre! Ikke for å ta fra deg gleden og takknemligheten, men jeg håper at du har fått hjelp til å bearbeide det vonde du har opplevd! Min erfaring er at når livet blir tøft og man blir presset igjen (noe sm skjer når man har barn) så kan mye av det gamle som har plaget deg dukke opp igjen og gjøre ting vanskelig for deg. Da er det godt å ha et støtteapparat og kjenne seg selv. Vanskelige ting blir lettere å mestre når man kjenner seg selv og har konstruktive mestringsstrategier. Ønsker deg det beste!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Det er kjempebra! Håper du kan se verdien av deg selv også, som mor og som medmenneske. For ditt barn er du den beste personen i verden i mange år framover! Kos deg med din datter! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå