Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Er i uke 16 og fortsatt veldig kvalm og kaster opp. Gikk dit for å sykemelde meg videre. Fikk 12 dagers sykemelding og resept på noe mot kvalmen. Prøvde å forklare for legen at jeg er kokk og klarer overhodet ikke matlukter. Men hun sa bare at om pillene hjelper så skal du bare rett ut i jobb igjen. Jeg syns det er helt unødvendig i og med at jeg skal uansett i svangerskapspermisjon (ikke det samme som foreldrepermisjon) om 6 uker. Hvorfor ikke bare sykemelde meg de 6 ukene? jeg har jo kastet opp og vært skikkelig kvalm siden 6 uke.. tror neppe det kommer til å endre seg i løpet av under 2 uker.. Må jeg ut å jobbe selv om jeg føler meg elendig? Jobber på båt og 12 timer hver dag i 2 uker i strekk vanligvis. I tillegg til kvalmen har jeg senebetennelse på venstre arm og virkelig vondt nederst i ryggen min, men det er vel litt tidlig for bekkenløsning.. Kanskje jeg bare har løftet feil.. Om legen hadde sykemeldt meg i 6 uker ville det vært det samme som bare 2 uker egentlig.. I og med at det er 2 av de ukene jeg skulle vært på jobb.. Blir vel sykemeldt videre.. men det er bare så irriterende..
Amy=) Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 har du prøvd å forklare det du skrive her til legen. Ønsker deg lykke til videre. Det er jo en fantastisk premie i enden av tunnellen. Med nr 1 kastet jeg opp fra dag en, frem til 5 min før ks i uke 33. Levde på salinas kjeks,tålte heller ikke matlukt. Vil råde deg til å prate med legen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå