Gå til innhold

HJELP....den berømte fødebagen igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å pakke så den står klar. Dette er hva jeg har tenkt til å ta med:

- Joggedress

- Ammesinglet

- Ammebh

-Truser

- Klær til hjemreise for meg, men hva??????? Trenger sårt tips!!!!!!!!!

- Slippers

- Ammeinnlegg

- Bind

- Div toalettsaker+føner

- Bind

- Kamera

- Mobil

- Lesestoff

- Klær til babyen+et teppe kanskje.

Er dette ok? Er førstegangs så er vanskelig å tenke hvor mye man trenger av hva. Og hva skal jeg selv reise hjem i? Baggy olabukse er ikke det ok? For vil ikke ha noe trangt rett etter fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lader til mobil + nok batteri til kamera ;) jeg reiste hjem i stor joggebukse.

Skrevet

Hei,

Eg syns det var ok å ha noko som såg litt ordentlig ut (viss besøk og sånn) så eg hadde med meg eit mjukt linskjørt med knyting i livet + nokre ok ammebluser/ t-skjorter. Det endte med at eg brukte nesten berre dette når eg var på sjukehuset. Med skjørt strammer ingenting, lett når du skal på do etc. Veldig bra syns eg!

Ellers vil eg anbefale å ta med energidrikk. Det hadde eg ikkje med, og den eg fekk på sjukehuset smakte ikkje godt, men eg drakk den likevel for det hjalp veldig å få tilført masse energi mens eg låg der, for mat hadde eg ikkje lyst på.

På Haukeland der eg var har dei kun tøybleier, så der må du ha med vanlige bleier dersom du skal bruke det. Det har eg tenkt å ta med neste gang, for tøybleier er skikkelig stress...

Ellers syns eg lista di ser fin ut.

Skrevet

Jeg ville hatt med en extra bukse eller to. I tilfelle man skal være der noen dager lengre enn antatt... Jeg måtte plutselig være 10 dager, og bukser var det jeg savnet mest...(sambo måtte hente flere av sine..) Ble så fort vond lukt i de, selv om jeg var VELDIG nøye med hygienen... Syns den lukta var meget sterk og spesiell helt til renselsen var over... Ikke sikkert det er sånn for alle da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...