Gå til innhold

Noen som planlegger å begynne å prøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe planlegge planlegge... Jeg har nå 4 piller igjen på brettet mitt og etter det blir det slutt på prevensjon en stund fremover. Det er nå det begynner å bli spennende. Jeg har ikke barn fra før av så vi vet jo ikke noen ting om vi blir gravide med en gang eller om vi må jobbe lenge med det. men jeg er veldig spent nå. Gleder meg til både å bli gravid (håper hvertfall at det skjer), være gravid og å få et barn til slutt.

Mye anner følger jo også med dette da. Vi planlegger å kjøpe hus neste vår osv osv. hadde vært gøy å få kontakt med noen andre som også er i ca i denne situasjonen. Jeg er 1985 mod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,vi blir prøvere f.o.m. lørdag...eller etter neste mens :P Jeg har enda ikke bestemt meg om jeg skal droppe pilla nå,eller vente til den "prøvedatoen" vi egentlig har satt :) Men regner vel egentlig med at jeg bruker opp det siste brettet med p-piller før det er helt slutt med prev her. Rett og slett pga at jeg snart er ferdig med prøvetiden på jobb,og etter det er 100% sikker på at jeg har fast jobb :P Ikke at man vet om man får det til på første forsøk,men i tilfelle det faktisk skulle klaffe på 1.forsøk,så er det for min del greit å være så og si helt ferdig med den (ble litt surrete dette :P)...

Vi har heller ingen barn i fra før av,men ønsker oss det veldig. Spesielt samboeren min! Han har vært verpesyk lenge :P Vi planlegger faktisk å bygge hus. Har begynt planleggingen,så får vi se hvor det ender. Håper jo seff på at vi har vårt eget hus å flytte inn i til neste høst!

Jeg er 84-mod,mens samboeren min er 81-mod :) Vi har vært kjæreste i litt over et år,og samboere så og si like lenge;)

Skrevet

Ja her!

Sluttet med pilla i april og har bare vært forsiktige de siste mnd.

Skal begynne å prøve i slutten av august hvis alt går som planlagt. Jeg studerer på sisteåret, så håper å bli ferdig før en liten knøtt kommer.

Ingen av oss har barn fra før, men ønsker veldig (spes samboeren min:-).Jeg er 85-mod og han 80-mod :-) Har vært sammen i 2,5 år nå og bodd sammen i over 2 år. Blir vel boligkjøp her også neste år.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor i Buskerud du holder til? (A)

Skrevet

Vi planlegger å begynne og prøve på nr 2 i løpet av sept/okt.. Avhengig av hva gyn sier..

Skrevet

Er inne i første pp nå. Med EL i helgen- om alt går etter planen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...