Gå til innhold

*Lunch treff onsdag 6/8*


oktoberjentene;)

Anbefalte innlegg

Setter opp et nytt lunch treff neste uke... så kan vi ha treff hver uke, men anenhver gang kveld og dag f.eks :)

 

Bare å si ifra om dere vil andre plasser eller om et annet tidspunkt passer bedre.. Bare finner på noe jeg :)

 

Kan faktisk ikke være med selv pga innkjøring i barnehagen til Noah. (travel uke) men snakket om dette med noen av dere på treffet i går, så jeg setter opp et likevel og håper det passer for mange andre av dere???? :)

 

Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jeg, men da må jeg kanskje ha med Sigurd..hvis ingen vil være barnevakt da:) Han begynner ikke i barnehagen før torsdag 7.8.

Håper flere kan:)

Sees!

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer! Jeg sitter bare å ruger likevel.......

 

Hvis folk synest det blir dyrt i lengden med så mange treff på kaféer og restauranter, går det jo kanskje an å ha hjemmebesøk på rundgang også???

 

Lykke til med tilvenning i barnehagen, Siri! Det går nok så bra! :)

 

Sees til onsdag!

 

-kathrine

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når og hvor? jeg sitter her ennå jeg også...... Lurer på hvor lenge man skal gå med disse "mase-riene"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg får til en liten tur jeg også. Til uka begynner hverdagen igjen og jeg må igang med behandlinger igjen kjenner jeg.... Men hvis det ikke kommer noe i veien, så tar jeg meg en tur jeg:)

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei...

Kanskje je slenger meg med hvis ikke det har kommet boe baby til da. Skal på vurdering ang igangsettelse på torsdag. Så er jeg moden nok så hørtes det ut som de kunne sette meg i gang..

 

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Silje! Tenk, i løpet av iallfall en uke så er det en liten baby der!! Koselig om du får tatt turen på onsdag, men håper jo du har født også da:)

Går an å ha treff hjemme hos hverandre også ja:) Koselig det.

Treffet er for alle gravide:) Bare å komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg jobber desverre motsatt av det dere har satt opp på treff tidspunkter. Jeg jobber annenhver dag/kveld på onsdag. Jeg hadde hatt lyst til å være med men det går desverre ikke da....

 

Ann Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene og Kathrine: Vil dere sitte på med meg på onsdag? JEg må ha med sønnen så jeg må kjøre, også er det vel min tur nå:)

 

Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ida. Tror kanskje jeg kjører sjøl; for da kan jeg hente Leander litt tidlig i barnehagen den dagen:) Ellers blir det bare at

og fram... hehe, men ellers takk.

Håper de har litt bedre utvalg på Chaplin denne gangen da, hehe.... Blir koselig!!!!!

 

Klem Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så ikke det her før nå jeg og nå sover Oliver! Er bare mas å ha med han også, han synes ikke det er noe morsomt å sitte på kafe så ha skal slippe det :-) men blir med neste gang hvis det passer seg slik! Jeg jobber dagtid så blir med på kveldstreff ihvertfall! Men er det alltid onsdager liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare blitt til at vi har satt opp på onsdager, men trenger ikke alltid være den dagen.. kom gjerne med forslag om dag, tid og sted :)

 

neste uke blir det kvelds treff hvertfall med kina mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...