Gå til innhold

Er ikke dette greit da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så masse leker osv etter storebror...Og Ulrik 6,5 mnd får sikkert mye til jul. Tenkte da at vi kan heller kjøpe en stor fin ting til han. Som f.eks en TrippTrapp stol? Han skjønner jo ikke noe av det..Har nettopp meldt gutta inn i OBOS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er nok lurt. Det blir sinnsykt mye leker tilslutt... ;-)

Skrevet

Bedre å bruke penga på noe fornuftig ja, enn noe unga har nok av fra før av... Dem skjønner jo ikke så mye av den første jula eller bursdagen uansett liksom. Vi gjør også sånn her...

Skrevet

Nyt den tiden han ikke skjønner så mye av det, lillebror her fikk 2 bodyer og en strømpebukse til jul.... hadde rett og slett glemt/ikke tid til å kjøpe :/

Skrevet

Hvorfor ikke....

Vi kjøper bilstol, sengetøy, hånkler, klær, sykkelhjelm...osv.... ting de trenger sålenge de er små. Største er 4 og han får badehånkle (Kpt. Sabeltann da) til bursdagen sin...

Skrevet

Det blir jo uansett veldig dyrt for vi må ha bøyle og pute oxo..Men da er det veldig greit å kjøpe det i julen når man har litt esktra å rutte med.

Skrevet

Ellers så kan dere kjøpe stol og eventuelle besteforeldre kjøpe bøyle og puta... :-) Eller omvendt :-)

Skrevet

Hadde ikke du arvet 2 brukbare tripp trapp stoler du skulle lakere/beise? Er jo veldig nostalgi og beholde en gammel stol fremfor en som er splitter ny etter min mening såfremst stolen er fullt brukbar!

Skrevet

Jo..eller jeg jeg har 1 og skal mulignes få en annen..Men de er så sinnsykt slitt..kommer til å pusse et par år for at de skal bli fine

Skrevet

Kjøp sølvtøy. Mine eldste har massevis, kjøpt da de var for små til å skjønne stort av gaver. Minsten samler på stålbestikk fra Georg Jensen. Har mye han og...og er veldig fornøyd med det. Sikkert:)

Skrevet

Åååhhh prekæs, er det det barnebestikket med "skjev" skje dere har?

Det er så genialt:-O

Skrevet

Kjøp slipemaskin for pengene du har tenkt til stol i stedet og så pusser du opp stolene du har.;-) Så da blir slipemaskinen "gratis".

Skrevet

Jeg hadde kjøpt stol, jeg. Han kommer til å få så mye klær og leker uansett. Og neste jul må dere nok ut å kjøpe leker til han og :-)

Skrevet

Han har det hvor skaftene er flate oppå, hvis du skjønner. Har barnebestikket, men mest "voksenbestikk"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...