Vannmelonen Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Da gikk vannet mitt for en halv time siden. Fo en merkelig følelse!! Har ingen rier enda.. Men da er jeg uansett mamma til Mats innen helga er over
Kjærlighet <3 Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Så spennende:-)!!! Lykke til, håper det setter i gang for fullt veldig snart :-)
PAVEEL Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 spennende!! helt rar følelse ja, husker det m nr to. satt på gulvet å lekte med lego sammen m storegutten min, plutselig gikk det haha, dette var i 19 tiden på kvelden, riene startet i 6 tiden neste morgen:-) og lillebror kom 13.57. lykke til:-) kom gjerne med oppdatering!
biie Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 spennende:) da vannet mitt gikk tok det 1døgn og 16 før riene begynte og enda 17 timer til før gutten min var ute. lykke til
2 fine små Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Oi, saa spennende! Synes det hoeres saa eksotisk at vannet gaar, dramatisk paa en fin maate paa et vis. Lykke til med rier naa, utrolig spennede tider for mange naa i mndskiftet... Tvi tvi til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå