Lillegull og spiren Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 hei:) lenge siden jeg har vært her,har gitt opp hele opplegget med å få barn. jeg har ikke en eneste gang på 2 år fått posetiv test og er veldig lei og deprimert. vi er begge undersøkt og alt er bra. jeg har hatt lap,gått på hormon sprøyter og pergotime,selv om alt er bra med el min..men ingen ting hjelper..håper kansje det blir prøverør til våren.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Jeg er her fortsatt. Begynner å bli såå lei! Skal begynne på min andre pergokur om ca. 2 uker. Hvis ikke det funker, så må sambo levere sædprøve, men det nekter han jo selvfølgelig:-/ Det må være så frustrerende for dere når de ikke finner noe galt, og allikevel blir du ikke gravid. Hvorfor må dere vente helt til våren med prøverør? Håper av hele mitt hjerte at du blir gravid snart:)
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Å ja da, er flere av oss her inne. Startet prøvingen i juli 2006, så begynner å bli lei ja. Men ser ut til at jeg har litt mindre tålmodighet enn dere Har hatt 2 AIH som var negative og 1 IVF som endte i tidlig SA. Skal i gang igjen med medisiner nå 10.aug og planlagt nytt uttak i uke 37
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Ja vi er da ennå en del her. Har selv prøvd siden februar 2006, og har heller ikke opplevd å få positiv test, tiltross for at det ikke er funnet noe galt med noen av oss heller. Jeg er faktisk om jeg ikke tar feil i ca 29-30 pp.
Dotten Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Hei! Er også her enda. Er i min 25. pp.... Og sikkert nesten like "møkklei" som du. Synes jammen det er vår tur snart nå ja Masse lykke til og håper inderlig du skal få oppleve å holde ditt eget lille levende nurk i dine armer om ikke altfor lenge
Gjest Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Selv om jeg har en liten bim pause akkurat nå (snikleser litt av og til;) så er jeg fortsatt her. Har prøvd 3 år i aug. Så det blir vel rundt 35-36 pp? Vil, vil, VIL bli gravid snart! ALLE rundt meg popper jo for tiden Lykke til til oss alle, og måtte vi alle nå målet innen kort tid!
Tasselur Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Tja, kommer kanskje inn under mange pp'er jeg også? Har prøvd siden desember 2006, 1 sa og 1 exu forrige sommer. Men nå har jeg faktisk fått en positiv g-test igjen, i pausemnd etter 1 AIH forsøk. Er lett avventende, for det gikk jo galt 2 ganger i fjor... Går det ikke bra denne gangen så håper jeg at vi da får gå videre med prøverør, som var planen før denne positive testen som jeg ikke helt tør glede meg over... Håper vi alle får det til snart, å prøve så lenge er virkelig slitsomt i lengden...
Gjest Skrevet 2. august 2008 #8 Skrevet 2. august 2008 Hei! Ja, er her ennå jeg også, vi skal til samtale på gyn nå i aug, så kanskje vi kan "slå følge"? Håper at du snart ser lysere på prøvingen! Vi skal klare det alle sammen til slutt!
Gretha Skrevet 2. august 2008 #9 Skrevet 2. august 2008 Jeg føler også at det begynner å dra ut her. Har i grunnen vært mest en leser her, men har vært innpå lenge så jeg kjenner igjen nickene deres, og flere av nickene på 3 trim. også videre.. Vi slutta på p-pillen juli 2006, er ikke utredet noe enda og har aldri sett en positiv graviditetstest. Men håper på litt utredning nå i høst. Håper jeg klarer det selv først, har god tro på at ferien må ha gjort underverker. Hvis ikke så gleder jeg meg til timen hos gu i september, kanskje de endelig kan hjelpe meg!!. Håper det ordner seg for alle sammen snart..
cucumber Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Hmm, hører vel til her jeg også nå... Begynte akkurat på vår 20 pp. Har ikke vært så aktiv her på BIM, for det meste kun lest når jeg har vært innom. Vi har begynt såvidt å sjekke litt vi også om hvorfor jeg ikke blir gravid. Vi har nemlig et barn fra før, og da ble jeg gravid i 3 pp! Så er litt utålmodig når det tar så lang tid nå. Snakker ofte om at vi er veldig glad for at vi har et barn, men har så veldig lyst på ett til! Så langt har jeg testet at jeg har EL (blodprøve hos fastlegen) og at jeg ikke har clamydia. Mannen har sjekket spermen, og der var alt ok : ) Nå venter jeg på innkalling til gyn, som "tar saken videre". Regner ikke med at de finner noe, så har vurdert å prøve akupunktur. Noen av dere som har prøvd det? Ønsker oss alle lykke til!
ikø29 Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Hei :-) V har prøvd i to år. Jeg er mest inne på ass.befr fordi det er det vi holder på med pga svært dårlige svømmere. Er i gang med andre runde med pøverør etter at første endte i sa.....
Eva76 Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Hei :-) Er fortsatt her jeg og. Nå har det passert 2,5 år siden jeg slutta på p-pillene og ingenting har skjedd. jeg har riktignok ikke vært noen ivrig tester, men tr kommer til rimelig faste tider. Nå har vi nettopp vært til utredning og fått bekreftet at sambo har dårlige svømmere, så vi blir nå søkt inn til icsi. Håper de bare ikke drar så mye lengre ut i tid. 0-3 mnd ventetid er litt vagt...
strå Skrevet 4. august 2008 #13 Skrevet 4. august 2008 Jeg er i min 22pp og er så utrolig utålmodig:( Blir så misunnelig på alle de rundt meg som når de bestemmer seg for å prøve å få barn/eller få en til er gravid mnd etter...livet er ikke helt rettferdig gitt!(og det er ikke få!) Vi har nå fått en resept på pergotime,men jeg vil vente med å ta dem til jeg er ferdig med noen andre medisiner jeg bruker. Hører med til historien at de nå etter 2 utredning fremdeles ikke finner noen grunn til at vi ikke får det til...det er jo bra at det ikke er noe galt,men frustrerende at vi ikke vet hvorfor det ikke skjer noe! Krysser fingrene for oss alle!!!!
Lykkebitteliten Skrevet 4. august 2008 #14 Skrevet 4. august 2008 Jeg hører nok også inn under denne gruppen... har prøvd i to og et halvt år, uten noe teng til positive tester. Verken EL eller graviditet! Bare så kjedelig og i grunn meget lei av å vente, lei prøvingen og lei tanken på å kanskje ikke kunne få egne barn. Vi er i gang med utredning og håper det kan gi noen svar! Det første året etter at jeg slutta på pilla var TR uregelmessig. Nå har den stabillistert seg etter at jeg har brukt både WJ og Damiana. Neste IKM i uke 33. Tror jeg er rundt EL nå og mannen er borte, bu-hu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå