Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Var på svangerskapsklinikken tidligere idag, er til termin idag, har stort barn, jeg var moden.blabla jeg ble kraftig strippet med det samme,skulle gi det en sjanse til for å komme igang på naturlig vis.har ikke babyen kommet iløpet av natta,blir jeg satt igang imorgen kl 0900:) helt siden jeg ble strippet,har jeg hatt noe jeg er ganske sikker på er rier. de er ikke regelmessige, varierer med 8 min mellom,for så 12min mellom,så 7 min,så 14 min osv.er det vanlig at det hopper sånn mellom de i begynnelsen?? skal jeg beskrive de er det som følger:hele magen strammer seg kraftig,spesielt nedre del,presser nedover og bak i korsryggen,som menssmerter,må puste meg gjennom. krysser fingrene for at gutten vil komme frivillig nå innen imorgen.det hadde jo vært supert;)
0406 Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Så spennende. Masse lykke til:) Du har nok babyen i armene dine før klokken 9 i morra ja:)
PAVEEL Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 spennende!!! må gi oss oppdateringer i løpet av kvelden:-) kan høres ut som rier dette ja:-)
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Å så spennende! Ja, det er helt vanlig at riene kommer uregelmessig i starten. Men det kommer seg etterhvert og da blir det lettere for deg å se fremgangen i det hele! Lykke til i natt :-)
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Tusen takk:) får virkelig håpe det blir noe..tar tiden på de.litt kraftigere nå, har 7 rier per time nå..hva er det som regnes for mye da tro?? har også fått liten blødning nå og måtte skikkelig bommelomme istad..
PAVEEL Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 begynner å bli da vettu;-) blir jo oftere enn hvert 10. min og det at du har blødd litt og måtte skikkelig på do er også veeeldig sterke tegn på at du blir mamma snart ja:-)
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 Ååååååå...så spennende. Masse lykke til;) Åssen føler du deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå