Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Har gutt i magen. Med termin ul. 23 desember. Når tror du han kommer? Fin fødsel? Rask? Jeg : 010270 Han: 140775 Gode tanker
#Aurora har tre gutter# Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 får opp at den kommer før termin...men magefølesen sier at den kommer rundt 30des. Kommer til og få nokså grei fødesle...ruset på lystgass.
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Ja, samme her. Har fått sterk beskjed på før termin, men magefølelse på rundt nyttår. jaja Lystgass, ja det skulle ikke forundre meg. Har kjørt naturell urkvinne med de andre to, men den ble tøff den siste, så ja lystgass må det bli hvis det skal være noe. Tusen takk! Jeg ser du virkelig står på når du spår, du er rene raceren, hei hvor det går, du er super rask. Gode tanker
#Aurora har tre gutter# Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 ja har funnet ut det er det beste og skrive det første jeg får opp ellers så kan pendelen min bli så påvirket av meg osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå