*Jej* Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Og bruker dere den samme oljen både til bading og til rumpevask? Håper dere vil svare en uvitende førstegangs!
oo00oo Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har prøvd endel og endt opp med: Til bad bruker jeg Aco sin baby badeolje som kjøpes på apotek. Hvit flaske med gul figur. Den koster jo endel og er ganske konsentrert. Baby får deilig hud etterpå. Veldig drøy. Til rumpevask bruker jeg coop änglamark sin olje. Den er kjempebra. Den kommer på pumpeflaske så det er enkelt å få ut oljen med bare en hånd samtidig som at den ikke er så veldig konsentrert og det synes jeg er en fordel til rumpevask. ( men den er ikke bra til bad). Også er den billig. 250ml tror jeg koster ca19kr. Ingen farge eller konserveringsmiddler! Kjøpes på coop.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Vet bare at natusan sin ødelegger huden hvis man har en unge som har utslett elelr er sensitiv/tørr. Hudpleieren min sa jeg måtte ikke finne på dette.. Ellers er jeg førstegangs selv, men har kjøpt en olje på apoteket som heter Seba eller noe i den duren.. Den er det litt behagelig lukt i.. Demn kan man blande i vann til rumpevask + påføres på hud etter bad;)
mirakel i magen*har født* Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Weleda sin calendula baby olje er kjempefin. Kan brukes i badevannet, til massasje eller rumpevask. Kjøpes på helsekosten. Anbefales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå