Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hva er greia? Hvem er medlemmer? Det virker mest som en vaffelklubb for meg, og jeg skjønner ikke hva det dreier seg om. Virker som om det er om å gjøre å være mest mulig vulgær og "nedpå", men mulig jeg tar feil. Kan noen forklare det for meg?
Turid Laila Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Nysgjerrigper på loftet spør og graver ofte!
Bare™ Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Det lurer jeg på også... Dette har jeg ikke hørt om?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Har ikke hørt om dem en gang jeg.... Når dukket dette opp?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Er vel en bitter hormonell kjerring som ikke tør by på noe selv, da? Lettere å sette andre i gapestokken enn å ta ansvar å inkludere seg selv. Jeg tror jeg vet hva HI prøver å skape. Det er en gjenng som er tilbake og lager masse skøy og liv og røre. Så føler hun seg forbigått eller ikke liker humoren eller vaffeloppskriftene eller hva vet jeg? Så er det lettere å prøve å drite ut noen her på anonym Jeg kjenner en av de personlig, og det er ett av de mest omsorgsfulle og inkluderene mennsker jeg kjenner! Hadde du vært halvparten så snill i hjertet hadde det vært mye!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå