Mamsen87 :) Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 La ut noen bilder, så hvis noen kan se så er det bare og trykke på nicket mitt. Han har hatt det en stund, men blir bare værre. Helsesøster trodde det først var loppebitt, da var det bare noen små prikker på ryggen. Men syns ikke jeg trengte og ringe legen før han eventuelt fikk feber og ble dårlig. Det har blitt værre siden da, og han klør masse! Mange kloremerker der i løpet av dagen. Begynte og klø veldig for et par dager siden, men ikke hatt feber. Våkner ofte pga. det også.. Noen som vet om det er varmeutslett? Skal bestille time til legen i morgen om det ikke er bedre til da tenkte jeg, det blir jo bare værre...
Mamsen87 :) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Noen har vel unger som har hatt varmeutslett her inne vel?
A4 Husmor.... Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Syns egentlig ikke det ligner på varmeutslett, men det hadde nok vært litt lettere å se hvis jeg hadde fått bildet større. Mine barn har ikke klødd på varmeutslett. Er der bittesmå røde prikker og litt knudret hud? http://www.hudlegekontoret.no/kategorier/sykdommer/soleksem
ZZzZzzZ Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 aner ikke hva det kan være, men tror ikke det der er varmeutslett...
Mamsen87 :) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 Det er masse rød prikker på ryggen og framover mot brystet, i nakken er det bare helt rødt. Syns det er litt skummelt når jeg ikke vet hva det er, men legen finner det forhåpentligvis ut i morgen! Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå