Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg trenger noen til og prøve og hjelpe meg.... Jeg er i ett dilemma med at det i teorien kan være 2 stk. som er far til barnet mitt.... Men jeg er sikker selv på hvem det er som er det men er blitt usikker:( Jeg tror det er han jeg har drevet på med i det siste... men hva mener dere... nr.1 eller nr 2 som jeg tror! Vær snill og gi ett svar den som kan...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 litt vansklig og si.Men noe bare sier meg nr 2.Men dette må du selv regne litt ut på når du ble gravid og hvem som er næremest sex osv.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Har regnet som bare det for jeg har en syklus som varierer har vert oppi 6 uker på syklusen min:/..... Men ingen av de 2 kom i meg:/ så skjønner lite..... Det eneste jeg har og gå ut ifra er det legene sier til meg.... første gang sa de jeg va blitt befruktet mellon 19-21 april... men på neste ul sa han det var 13 april dette var skjedd.... Og det er kun den ene gangen det er mulig å være litt sikker..... men har en så rar følelse i meg om at det er nr 2:/
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Trenger fler personers synspungt..... HJELP!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå