Gå til innhold

Tenkte dere kanskje vill vite at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg pakket TO esker, faktisk!!!

Så da er juleserviset pakket ned c",) - det trenger jeg jo ikke på en stund?

flinkflinkflink c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der ser du, eskene pakker seg selv de.....

I skikkelig superturbofart:o))

Juleserviset trenger du ikke før i romjula..... Helt sikkert....jeg lover:o))

Skrevet

DU ER SUPERFLINK!!!

Blir ikke no problem dette her vet du - en eske nå og en eske da, det blir jo ferdig en da(g)

Skrevet

ESKER SOM PAKKER SEG SJØL??? Hvor kan jeg få tak i det, for det trenger jeg skikkeli ass!

Åsså lurer jeg på en ting, jeg tørr ikke spørre på skravlesiden, men hva er juleservise? Er det nå spessielt som sjer i jula, noen som lissom gjør no ekstra for deg , viss du har vært snill?

Skrevet

Du fårrem på Rema 2000 azza!! Schmart!!!

Og sånn derre juleservise er en vise om jula det dah! Du har julekveldsvise og vaska gølvet å sånn.....

Skrevet

Åh, TAKK! Jeg visste ikke atte det var så mye å passe på når man skulle stelle for en fammilije, jeg!

Da blir det Irma 1000 i mårgen å kjøpe sånne esker, og den sangen kan jeg sikkert finne på YouTube, trur du'kke?

Skrevet

ELlers kan du få hu derre Karomamman til å legge den ut på YouTube for dej for hun er schikkelig flink på sånne derre juleservicer å sånn!!!

Skrevet

Åja, det var lurt! Har du nummeret hennes, så ringer jeg nå me en gang, hu ha'kke lakt seg ennda vel?

For jeg ække så innmari mussikalsk så jeg må nokk øve ei stønn før jeg får det årntli til. Men va jør vi ikke for di onga?

Skrevet

Nettopp! Sender deg nr jeg vettu!!!

Skal jeg legge det ut her eller? Enklest det?

Skrevet

Ta å legg det ut her du, for jeg ha'kke lyst til å legge ut nummeret mitt her sånn atte alle kan se det. Så ringer jeg når jeg har fått det! takk ass, du er en ekte venn!

Skrevet

Takk sjæl ass!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...