Reveenka Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Nå har jeg pakket TO esker, faktisk!!! Så da er juleserviset pakket ned c",) - det trenger jeg jo ikke på en stund? flinkflinkflink c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Der ser du, eskene pakker seg selv de..... I skikkelig superturbofart:o)) Juleserviset trenger du ikke før i romjula..... Helt sikkert....jeg lover:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 DU ER SUPERFLINK!!! Blir ikke no problem dette her vet du - en eske nå og en eske da, det blir jo ferdig en da(g)
Reveenka Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2008 ESKER SOM PAKKER SEG SJØL??? Hvor kan jeg få tak i det, for det trenger jeg skikkeli ass! Åsså lurer jeg på en ting, jeg tørr ikke spørre på skravlesiden, men hva er juleservise? Er det nå spessielt som sjer i jula, noen som lissom gjør no ekstra for deg , viss du har vært snill?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Du fårrem på Rema 2000 azza!! Schmart!!! Og sånn derre juleservise er en vise om jula det dah! Du har julekveldsvise og vaska gølvet å sånn.....
Reveenka Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 Åh, TAKK! Jeg visste ikke atte det var så mye å passe på når man skulle stelle for en fammilije, jeg! Da blir det Irma 1000 i mårgen å kjøpe sånne esker, og den sangen kan jeg sikkert finne på YouTube, trur du'kke?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 ELlers kan du få hu derre Karomamman til å legge den ut på YouTube for dej for hun er schikkelig flink på sånne derre juleservicer å sånn!!!
Reveenka Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2008 Åja, det var lurt! Har du nummeret hennes, så ringer jeg nå me en gang, hu ha'kke lakt seg ennda vel? For jeg ække så innmari mussikalsk så jeg må nokk øve ei stønn før jeg får det årntli til. Men va jør vi ikke for di onga?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. juli 2008 #9 Skrevet 31. juli 2008 Nettopp! Sender deg nr jeg vettu!!! Skal jeg legge det ut her eller? Enklest det?
Reveenka Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2008 Ta å legg det ut her du, for jeg ha'kke lyst til å legge ut nummeret mitt her sånn atte alle kan se det. Så ringer jeg når jeg har fått det! takk ass, du er en ekte venn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå