Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Hei! Ser du har svart meg på tråden om Bø Sommarland og at du tydeligvis sitter på rimelig "safe" info. Hehe Spør derfor litt til jeg, håper du vil svare. Åssen er det med betaling der? Betaler man for å komme inn og så må man kjøpe billetter til de forskjellige attraksjonene inne der, eller betaler man inngang og så kan man ta sklier og sånn så mye man vil uten å betale noe mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå