Gå til innhold

10+0 i dag og merker nada


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som ikke merker noe til at de er gravide?

var kvalm i beg men det gikk fort over....og nå er alle symptomer borte vekk....enda det heeelt sikkert er normalt,så føles det rart...

magen er oppblåst,men kjennes bare deig ut når jeg klemmer litt på den....hadde forestilt meg at den ville være litt hardere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 10+2 og har absolutt ingen symptomer, har aldri hatt noe kvalme, hodepine e.l.

Ikke noe mage eller noen ting er kommet til syne, kjenner ingenting over skambeinet heller.. Merker ingenting av min graviditet heller:) Vet ikke om vi er ganske heldige?:)

Skrevet

er 10+ 0 i dag jeg også og kjenner lite... tror vi bare skal være happy! Vi var hvertfall på UL da vi var 8+0 og alt var i skjønneste orden..

Eneste jeg kjenner nå er at puppene er ømme, litt... bare når jeg klemmer på dem... også er jeg trøtt - men det er jeg jo ellers også...

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer forrige gang.

Skrevet

 

nei,jeg antar at vi rett og slett bare er heldige som ikke har noen vondter og ubehageligheter!

men det er bra å vite at noen sitter med samme følelsen.

 

skal på kontroll hos lege når jeg er 10+5,og regner med det blir en gyn undersøkelse da.

iom at dette er prøverør så har vi allerede fått vært på ul for en stund siden,og fikk tilogmed bilde som jeg må ta frem å kikke på innimellom.

er bare så spent på om det fremdeles er liv,og at lille spire vokser som den skal.....hjelper jo ikke akurat på "usikkerheten" at jeg er førsegangs...

 

men dette er alikevel såååå herlig!

 

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

VI ER HELDIGE :)

 

Jeg er kun veldig trøtt og har litt kort lunte :)

Kvalme og andre vonde symptomer kan jeg se langt etter denne gang.

Det er nydelig. Når jeg gikk med Tobias var jeg småkvalm hele dagen fra uke 5-12 ca. og drakk sitronvann og spise kjeks i senga.. Det er jo så deilig å slippe dette denne gangen, man tror jo nesten ikke man er gravid fordi man ikke kjenner noe til det.. når vi har besøk og de skal ut å ta seg en blås på kveldene så er det nesten så jeg reiser meg å joiner fordi jeg omtrent glemmer at jeg er gravid.. !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...