Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Var på svangerskapsklinikken tidligere idag, er til termin idag, har stort barn, jeg var moden.blabla jeg ble kraftig strippet med det samme,skulle gi det en sjanse til for å komme igang på naturlig vis.har ikke babyen kommet iløpet av natta,blir jeg satt igang imorgen kl 0900:) helt siden jeg ble strippet,har jeg hatt noe jeg er ganske sikker på er rier. de er ikke regelmessige, varierer med 8 min mellom,for så 12min mellom,så 7 min,så 14 min osv.er det vanlig at det hopper sånn mellom de i begynnelsen?? skal jeg beskrive de er det som følger:hele magen strammer seg kraftig,spesielt nedre del,presser nedover og bak i korsryggen,som menssmerter,må puste meg gjennom. krysser fingrene for at gutten vil komme frivillig nå innen imorgen.det hadde jo vært supert;)
Trulte76 Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 oj så spennende. De trenger ikke være regelmessige i begynnelsen . Du får ha lykke til, og håpe det skjer av seg selv
79fia Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Hei blir du satt i gang dagen etter termin bare pga stort barn, eller er det andre årsaker også? Og hvor stort tror de barnet er? Lykke til:)
Scorpiogi Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Kan hende du er lite lysten til det, men det er virkelig å anbefale med en runde i høyet nå etter du ble strippet. Det får fart i sakene! helst bør dere begge "komme" om du klarer ;o) lykke til uansett!!
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har hatt skrekken for å føde stort barn,min forrige var stor og denne blir muligens enda større,om de ikke tar heeelt feil.har også masse plager fra før og er veldig sliten. de spurte meg hva jeg ønsket selv, å da sa jeg bare at jeg ville ha det overstått nå.også mht termin som har vært usikker hele veien.er 16 dager siden mens termin min,derfor ønsker jeg ikke å gå over.babyen ble for en uke siden målt til 35% over gjennomsnittet,dvs 4500g.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2008 hehe, det er ikke det som frister mest nei..haha.prøvd det noen ganger i det siste for trodde det skulle funke,etter å fått konstantert at jeg hadde åpning og var ganske moden,men nå er bekkenet så jævlig å i tillegg at jeg tror ikke jeg klarer det engang..hihi kødda med sambo at kanskje han kunne komme i en kopp,så kan vi fylle en sprøyte,hehe, men det blir litt sært:)
Scorpiogi Skrevet 31. juli 2008 #7 Skrevet 31. juli 2008 hehe... men jeg opplevde sist fødsel(ble strippet) at det som hjalp mest var at faktisk jeg selv fikk orgasme, det var liksom det fikk fart i krampene i magen... han kom iallfall ut dagen etterpå. Før dette hadde jeg bare en tre-fire litt vonde kynnere utover kvelden.. Men spennende! Få høre hvordan det går da utover, hvis det tar seg opp?
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2008 Hvor mange rier er mye iløpet av en time da tro?? i to av de 7 timene jeg har gått har det vært 7 stk per time. kjenner de bynner å bli litt kraftigere nå, men ikke så ille at jeg ikke føler meg trygg.har også liten blødning nå, å måtte kraftig bommelomme istad:s hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå