Gå til innhold

Dere fra Hamar!


My__

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg bor også i Hamar. Er ca 9 uker på vei med mitt andre barn.

Hadde vært koselig å møttes ja, jeg er med:)

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer det:). Hadde vært moro om vi hadde fått til en gjeng som hadde møttes fremover, veldig klar for det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kvalmen går over så er jeg klar for treff:)

Er barnehage start her 12 august, og da blir jeg stort sett alene hver dag, så gøy og treffe andre gravide da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Jeg har også vært mye kvalm, men det virker som det har gitt seg med det værste nå. Slitsomt når det pågår ja.

Her er det barnehage start i starten av sept. Men min samboer jobber turnus så kan av og til på dagtid jeg også frem til jeg skal i jobb igjen..Har permisjon frem til sept.

Bare å si fra så stiller iallefall jeg. Håper du blir kvitt kvalmen:)

 

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

 

Jeg kommer heller ikke herifra, så jeg hadde også syntes det hadde vært koslig å blitt kjent med fler. Jeg er klar jeg, hadde vært koselig å møttes på en cafe ol. Samme for meg om det er på kvelden eller dagen enda.

 

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på dagtid, men har såkallt fleksi tid så prøver å snike meg unna til tider..

Klar stort sett uansett dag...

Sted spiller heller ikke noen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Kunne det vært en ide å møttes etter at barna har lagt seg kanskje? På kvelden?

Jeg vet ikke om så mange fine plasser å møtes jeg, ikke så veldig kjent. Ingen av dere som har noen gode forslag?

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere Hamar-mødre?:)

Er alle lykkelig gift/samboere?

Jeg er alene, gravid med nr. 2. Samboer var ikke interessert i barn, og dro over den positive testen. Har veldig lyst til å møte andre som venter barn likt som meg, er så kjedelig å være alene:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 35, vært alene med mine to gutter i over 6 år (de er 15 og 9, første mann var jeg alene med fram til han var tre) har samboer nå, verdens herligste.

Hans første barn dette her, og jeg flyttet til hamar og kjenner få rundt her. 2. etage i gågata er koselig sted, med kaker, lett mat( lunsj str liksom) og ymse varme og kalde drikker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er 27 år, samboer og men en liten gutt fra før.

 

Klar for å møtes ja, kan ikke en av dere som er litt kjent bare bestemme en plass da? Vet ikke om noen av dere kan å sette opp sånn treff?

 

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså. Er jo fra Hamar...men bor i Stavanger. Men dere må kose dere på treff;) Får finne meg noen her nede jeg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAJA;) Høres bra ut. Litt usikker på når jeg kommer hjem neste gang. Hadde (som du så) en kjapp hjemtur forige uke. Måtte fortelle nyheten til venner og kjente;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann....

 

Jeg er snart 32 år... Har en gutt på snart 4 år som jeg har fra ett tidligere forhold. sambo stakk da jeg ble gravid..

Nå venter jeg mitt 2 barn med ny herlig sambo.... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært hos lege jeg, og vet ikke helt hvor jeg finner jordmor her...Kjempe fornøyd med legen, men mange anbefaler annenhver gang? vet der eom en ok Jordmor i Hamar? hvor bestiller man time? Skal på UL 16 sept, og skulle til kontroll ca 4 uker etter det igjen forsto jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært hod noen jordmor enda. Skal til min første kontroll time på fredag. Får høre hva legen sier. Sist gikk jeg bare til legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...