Gå til innhold

Når begynte magen å vokse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt på vei var dere da magen begynte å vokse....altså, da mener jeg virkelig vokse. Sånn at man ser at man er gravid og ikke tykk....

Jeg ser fortsatt bare tykk ut....føler jeg selv, selvom det er en liten bul på magen.

Er 16+3 i dag sånn ca.....

Jeg er jo høy, med lang overkropp, så kan jo hende at det bare er voldsom god plass inni der...

Takk for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk fra den myke magen, som ser litt tykk ut, til en hardere, rund mage i uke 13, sånn ca. Jeg er 17+0 i dag, og har veldig stor mage, den er veldig rund, og alle ser den tydelig. Men nå er jeg liten, nærmere bestemt 156 cm, så det er kanskje en sammenheng...

Dog hører det kanskje med til historien at en lege jeg var til mener jeg heller er nærmere uke 24, fordi en tydelig kjenner bevegelser, og livmoren er 5 cm over navlen. Hmm...

Skrevet

Jeg fikk gravide mage rundt uke 20, før det synes jeg bare det så ut som jeg var blitt tykk. Men virker som folk fortsatt er litt i tvil om jeg har lagt på meg.. kommer an på hva man har på seg, fnest med tettsittende i dene fasen synes jeg :). Er 170 cm og normalvektig.

Skrevet

Jeg er 22 uker, har fått en fin liten magen, men den lyser ikke akkurat gravid... Syns selv at det bare ser ut som jeg har spist litt mye :-)

Skrevet

Er i uke 15 og min mage er bare tjukk akkurat nå. På kvelden ser den oppblåst og gravid ut,,, men det er jo bare spekket da som strekker seg hehe. Venter også på den fiiiine faste magen!!!!! :D

Skrevet

jeg begynte tidlig å vokse - i uke 8 hadde jeg en synlig liten kul. Er nå i uke 16 og er godt synlig gravid. Traff ei vennine forleden som er 30 uker på vei - vi har like stor mage... Tror det er veldig individuelt hvor fort magen vokser - noen vokser mye til å begynne med, andre mye på slutten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...