Gå til innhold

Har født :-) 6 uker før termin....


Sola82-håpefull-igjen:-)

Anbefalte innlegg

Mitt september barn ble visst et juli barn. Er på ferie i Bergen, kommer fra Stavanger område, og plutselig var det i gang. Våknet av at jeg hadde vondt i magen kl. fire om natten, trodde absolutt ikke at dette betydde at jeg skulle fø. Vekket sambo i syv tiden og svigermor også. Vi bestemte til slutt at jeg skulle sjekkes på sykehuset, så vi kjørte bort. Hadde veldig vondt på bilturen i ni tiden på morgningen. Hadde 8 cm åpning da jeg ble undersøkt, og 1,5 time etter var lille Madelen ute. 2360 gram og 45 cm lang. Har vært litt styr, men nå går alt så bra. Jeg er så lykkelig for å ha fått mitt første barn :-)

Nå er det bare alt styret med å komme seg hjem. Off, lang biltur med en så liten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med gulljenta :)

Dere må vel kanskje en liten tur innom nyfødt intensiv avdelingen før dere kan reise hjem vel? Eller slipper dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Du er vel først ute her i septemberklubben du da;-)

Kjenner det ble mer virkelig når jeg leste innlegget ditt, og at det kan skje når som helst nå for oss alle her inne:=D

 

Hvordan gikk det med pustingen, og måtte hun legges i kuvøse?

Må hun ligge lenge på sykehuset?

 

Igjen gratulerer så masse!

 

God tur hjemover, husk å ta mange pauser:-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prinsessa!

 

Fint at hun er så stor.. Guttungen ble født 3 uker og 1 dag fortidlig og var 47 cm lang og veide 2591 gram.

 

 

Håper alt står bra til med dere alle tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med vesla:)

Er når en leser sånne historier en skjønner at det VIRKELIG nærmer seg:)

Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kan dere virkelig begynne å tenke at dette er virkelig :-)

Hodet sto litt i klem, så nesen var ganske skjev da hun kom ut. Dette gjorde at hun slet en del med å puste. Hun hadde gulsot og måtte legges i lys. Kombinasjonen av dette gjorde at hun virkelig slet med å puste. Vi ble i "hu og hast" kjørt med ambulanse til intensiven for barn for å overvåkes der. Det gikk heldigvis bra.

Hun måtte heldigvis ikke i kuvøse nei.

Nå reiser vi hjem i morgen og har da vært på sykehuset i 7 dager, det bli jammen spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...