Gå til innhold

Tips til en fin barselgave...utenom klær???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått noe som de ble ekstra glade for...eller har noen tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Englebarna smykke hadde jeg blitt glad for å få :-)

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt det da...hos gullsmeden?:)

Ikke hørt om det jeg visst:):)

Skrevet

Mini fikk et lammeskinn. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe det, men har brukt det kjempemye, så var veldig fornøyd med å få det. Perfekt å ha i vogna i en mellomperiode mellom posekulde og sommervarmen;-)

I tillegg fikk han noen leker og en høydemåler til å ha på veggen, det var også fine gaver som ikke bare var klær. Ellers så er det jo fullt mulig å spørre mor/far om det er noe spesielt de ønsker seg.

Skrevet

ja gullsmeden har det. Hørte Bjørklund har. Å er nok mange fler å som har det. Koster ca 300 kr

Skrevet

Tusen takk for tips til alle:)

Har spurt dem, men er ikke noe de trenger....Så jeg prøver å finne på noe smart:)

Skrevet

jeg fikk sånn prisesse nål fra gullsmed-bruker den kjempemasse på kjoler og strikkejakker

Skrevet

Jeg ble veldig glad for Chablis og YSL-concealer. Fint å få noe selv også ;)

Skrevet

Jeg tenkte idag faktisk, siden jeg har så mye klær de første mnd, så hadde jeg likt å fått barnebestikk, og barnetallerken osv istedet for klær.

Men jeg har ikke gitt noe ønske om det, bare noe jeg tenkte idag at jeg hadde likt å fått.

Skrevet

Vi ble veldig glade for store og fine badehåndkler til lillegutt... Var det noe vi ikke hadde tenkt på selv, så var det håndkle.. Gjerne disse med hetter på..

Skrevet

Jeg syns stelleprodukter til både baby og mor er en veldig fin barselsgave.

Skrevet

Vi fikk en kjempefin sølvramme med inngravert navn og fødselsdato til sønnen vår. Den var kjempefin, med bamse i ene hjørnet.

Skrevet

flotte møbler til barn med barnemotive påmalt,

gyngehest i tre.

uro til å henge over senga.

babysitter.

barneforsikring

Skrevet

bleiekake, heng på div. ting ellers du vil gi. kan være alt fra stelleprodukter,bamser o.l

Skrevet

har forresten bilde på profilen min

Skrevet

Hehe...hva er bleiekake:):):)

Skrevet

Av ei venninne fikk jeg en kurv med massasjeolje, smågodt, fuktighetskrem, blad +++, med cellofan rundt. Denne fikk jeg da minsten lå på småbarnsavdelinga, og det var deiligt å få noe til mor også! =)

Ellers er de store hvite bøkene kjekke å få, barneservise, kanskje litt kjekke leker (mini elsker den fisher price kakeboksen som han fikk i barselgave).... ullklær fra f.eks Nøstebarn er jo litt anderledes klær å få!

Eller Robeez skinntøfler-mini har brukt sine siden han var 6 mnd gammel, og bruker de ennå (1 år snart)

Skrevet

Var inne og tittet....fy søren så fin da:)

Det var en veldig morsom ide...men jeg skal gi det bort i morra formiddag, så blir litt dårlig tid:)

Hvor mange bleier brukte du forresten?

Skrevet

tror jeg brukte 90 bleier, (libero 3-6 kg) gøy å lage og gøy å gi

Skrevet

Koseklut fra Kaloo, jeg kjøpte en til tulla vår da hun var noen uker gammel og den er bare såå fin. Hun elsker å ha den halvveis over ansiktet når hun skal sove.

Selges blant annet hos Barnas Hus og Fru lyng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...