Gå til innhold

13. august påmelding

Anbefalte innlegg

Heisann! Det var jeg som fikk i oppgave å sette opp treff til neste gang også, siden vi som var der ble enige om en dato allerede sist gang. Har ikke fått gjort det før nå, for jeg har FØDT!!!! :-) 6 uker før termin og i feil by (Bergen på ferie). Alt går bra. Jeg kommer da selvfølgelig ikke, men dere andre må jo kose dere. Bordet er reservert. Ha det godt alle sammen, disse treffene har hjulpet meg mye og vært utrolig kjekke! Klem fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138345403-13-august-p%C3%A5melding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mykje, så bra at alt gjekk fint sjølv om det skjedde på den måten..

Eg har aldri vert med på BIM treff før, men har veldig lyst å komme denne gangen.. Har ingen gravide venninner og det ville vert veldig kjekt å snakket med andre gravide liksom..:-)

Hilsen meg

Annonse

Ser at det står kl. 18.30 på invitasjonen, til deg som lurte på ka tid treffet er:-) Blir kjekt å treffe andre gravide, sjølv om det virke som om dei fleste er komt litt lengre enn meg.. Her er det 15 veker igjen:-)

Hei . mitt navn er Irene.

Jeg har nettopp registrert meg og er i uke 15, så jeg er ikke så langt på vei som en del av dere.

Har nettopp flyttet til Stavanger og vil gjerne bli kjent andre som også venter barn.

Har også veldig lyst til å delta på Onsdag.

IreneK78

Jeg fikk i oppdrag å melde på 3 til som ikke hadde tilgang til internett for tiden. Hvor mange blir vi nå og må vi gjerne reservere større bord?

Vi har alle termin i september, så d blir vel ikke mer en ett treff for oss, men vi gleder oss veldig=)

Til deg som lurte på hvor phileas ligger: Rett bak hansen hjørnet hvis du vett hvor d er=)

Annonse

Hei.

Nå er me vel ca 11.stk, om eg ikkje har talt feil.. Er det nokon som veit kor mange det er reservert for då? Er jo litt kjekt at me får plass til alle

:-) Eg kan godt ringe ned eg om me treng større bord..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...