Gå til innhold

13. august påmelding


Sola82-håpefull-igjen:-)

Anbefalte innlegg

Heisann! Det var jeg som fikk i oppgave å sette opp treff til neste gang også, siden vi som var der ble enige om en dato allerede sist gang. Har ikke fått gjort det før nå, for jeg har FØDT!!!! :-) 6 uker før termin og i feil by (Bergen på ferie). Alt går bra. Jeg kommer da selvfølgelig ikke, men dere andre må jo kose dere. Bordet er reservert. Ha det godt alle sammen, disse treffene har hjulpet meg mye og vært utrolig kjekke! Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mykje, så bra at alt gjekk fint sjølv om det skjedde på den måten..

Eg har aldri vert med på BIM treff før, men har veldig lyst å komme denne gangen.. Har ingen gravide venninner og det ville vert veldig kjekt å snakket med andre gravide liksom..:-)

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil veldig gjerne komme på neste Bim-treff. Nå er det kun 9 uker igjen til termin og jeg kjenner for å treffe andre gravide å snakke med :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!

 

Jeg kommer selvfølgelig, siden det var utrolig koselig forrige gang! Synd du ikke kommer mer, for det var koselig å bli litt kjent :) Kos deg med babyen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne bli med på treff den 13. Jeg er 36+5 dager på vei=) så terminen nærmer seg med stormskritt! Gleder meg til å treffe andre å dele lykkeligheten med! når tid på dagen blir det den 13?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det står kl. 18.30 på invitasjonen, til deg som lurte på ka tid treffet er:-) Blir kjekt å treffe andre gravide, sjølv om det virke som om dei fleste er komt litt lengre enn meg.. Her er det 15 veker igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor ligge egentlig phileas frogg? e kjent i stavanger sentrum. men vett desverre ikke kor dette e og fant d ikke på gulesider hell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også melde meg på =)

 

Mini meg, me kan jo bare møtes før me drar dit da, jeg vet hvor det er =) just call me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . mitt navn er Irene.

 

Jeg har nettopp registrert meg og er i uke 15, så jeg er ikke så langt på vei som en del av dere.

 

Har nettopp flyttet til Stavanger og vil gjerne bli kjent andre som også venter barn.

 

Har også veldig lyst til å delta på Onsdag.

 

IreneK78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i oppdrag å melde på 3 til som ikke hadde tilgang til internett for tiden. Hvor mange blir vi nå og må vi gjerne reservere større bord?

Vi har alle termin i september, så d blir vel ikke mer en ett treff for oss, men vi gleder oss veldig=)

 

Til deg som lurte på hvor phileas ligger: Rett bak hansen hjørnet hvis du vett hvor d er=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Nå er me vel ca 11.stk, om eg ikkje har talt feil.. Er det nokon som veit kor mange det er reservert for då? Er jo litt kjekt at me får plass til alle

:-) Eg kan godt ringe ned eg om me treng større bord..

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har kje peiling på kor mange d e reservert t. men d hadde vert kjempe hvis du ringte og fikk plass t 11, eller kanskje 12 i tilfelle=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan samme ka berre ringe ner og høyre kor mange det er bestilt til og så legge til nokre ekstra om det skulle vere for lite:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med på onsdag, men har storesøster hjemme fra barnehagen så det blir litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med denne gangen også, var veldig kjekt sist :) Og gratulerer så mye til Sola82-håpefull med babyen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må desverre melde avbud i dag.. men håper å rekke ett nytt treff før jeg flytter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Gratulerer Sola82 håpefull - traff deg første gang jeg var på BIM-treff. Kanskje vi kan treffes til trilletur senere?

 

Jeg prøver også å komme i kveld =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...