lillebror er " forsinket" Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Mannen min har vasket klaer??? Anner ikke hvordan han har klart det, men han har lagt en dorull i vaskemaskinen. Alt toyet er fult av papir........ Har provd aa vaske de en gang til uten hell. Noen som vet raad???'
Sånn kan det gå Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Rist av det som går, heng dem til tørk ute, tørk/rull av papir med fuktig hånd når klærne er tørre, vask dem igjen.
lillebror er " forsinket" Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2008 Det skal jeg prove.. Takk skal du ha :-)
NoDoubt Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Offf.. Må le litt. Det hørtes ut tilå være hjelp man er evig takknemlig for;-)
lillebror er " forsinket" Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2008 Ikke sant.................
kaffikanna Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Gaaaaarhhhh.... Festlig eller??? Min mann pleier å ha tippelapper i baklommen...... De går ofte i maskinen...... grrrrr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå