Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Herregud,drømte om babyen min i natt.. Ikke noe fødsel,men plutselig var babyen der,som tydligvis var min,og den var SÅ STOR at jeg hadde store problemer med å bære den med meg,hehe... Var helt sliten da jeg våknet! Det er så utrolig mye rart en drømmer om når man er gravid:)
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 hehe ja sånne drømmer har jeg og hatt..men lenge siden jeg har hatt sånne baby drømmer nå..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Hehe. Drømte at jeg skulle føde jeg. Riene kjente jeg ikke noe til, men fikk epidural likevel. Var oppe og gikk og pratet med kjente som jobbet som jordmødre der. Så var det pressetid og jordmor skulle bare ut en tur. Da fikk jeg bare vente da. Plutselig kom nattevaktene, og jeg ble enig med jordmora jeg hadde på kveldsskiftet at jeg skulle vente til neste morgen da hun kom på dagvakt. Hehe. Jordmora var forresten hun med de rosa skoene fra forrige episode med Jordmødrene på NRK. Hehe.
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Hehe,ja der kan du se:) Har ikke mye med den virkelige verden å gjøre disse drømmene... Og godt er nå det da,spør du meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå