Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Allerede rundt klokka ni-ti i morrest så var begge føttene mine hovne..

Og det er de fortsatt!

Men den ene foten har liksom tatt helt av og er mye større enn den andre. Er det vanlig hos dere?

Syns også det er rart at leggene er av normal størrelse...

Ikke så veldig fint med pailabber på jobb...Prøver å sitte med føttene høyt når jeg kan (f.eks ha dem på en stol) men det hjelper liksom ikke.

Andre tips og råd?

Fikk litt angst når en nevnte i går at det kunne være tegn på svangerskapsforgiftning....

Del gjerne deres erfaring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat de samme føttene her:) Men anklene er noe ok.... Det kan være tegn på sv.forgiftning, men like mye har varmen å si. Få noen til å massere føttene dine litt, så det blir litt sirkulasjon i de. Det hjelper. Men mest av alt, ligg høyt med beina. Ligging er bra, men gud så kjett:)

Lykke til.

Skrevet

Her er også føttene hovne allerede når jeg våkner. Den ene er ofte verre enn den andre, og det varierer også hvilken. Måler BT mitt nesten hver dag bare for å være sikker (måler hjemme) så regner med at det er varmen som har skylda.

Skrevet

Helt normalt! Så lenge du ikke har noen andre symptomer er det ingen fare for at det er sv.forgiftning.

-Selv har jeg føtter som er så hovne at jeg fint kan gå i sambo sine slippers som er normalt 5 nr for store! Selv ikke sandalene mine får jeg på lenger.... Har normalt smale beinete føtter, men nå har jeg til og med fått valker på tærne :-( det er lite lekkert det. -Ankel kulen min ser du ikke engang.

- Drikk vann, masse vann!

- Det hjelper masse å ligge høyt med beina om natta, men jeg sliter med bekkenløsning som blir verre om jeg gjør det, så her er det valget mellom to onder.

- Fotbad med kaldt vann og massasje øker blodsirkulasjonen, som kan hjelpe på "dreneringa"

- Støttestrømper skal vist være bra, men hvem orker det i denne varmen?

Skrevet

Nei...jeg bekymrer meg ikke så mye...gjør jo ikke vondt eller noe, bare ser ullekkert ut!

Har ikke helt fått til å ligge høyt med beina om natta..vanskelig når man ligger på siden.

Og støttestrømper blir litt vel drøyt i denne varmen.

Får vel be samboer om en massasje..synd har er fjorten dager borte i slengen :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...