Gå til innhold

Bø Sommarland med 2-åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt til å pakke bilen til mandag og ta med oss telt og soveposer og fiskestenger og bare kjøre av gårde. Tenkte og evt ta turen innom Sommarland på veien, men er det noe å gjøre der for en 2-åring?

Noen som har vært der og vet? Er så mange år siden jeg var der selv, så jeg husker ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen har vært der med vår snart 2åring, hun storkoset seg, men det er mye de ikke kan gjøre også.

Bading er et must.

Skrevet

Så bra!

Regner jo med at det er mye som er for de større, men er vel noe for de mindre og håper jeg. :)

Ja, må bade! Bare godværet fortsetter da... :)

Skrevet

Er basseng for små barn der å vannsklier. Håper småtten deres vil bade da. Da vi var der så ville ikke snuppa stikke tå nedi vannet engang. Hun sto bare å så på alle di andre barna som bada.

Men å løpe uti vannet på campingplassen vi lå fast på i mange år hadde hun ikke problemer med. å bade der hadde hun heller ikke problemer med.

Skrevet

Glemte å skrive at hun var full påkledd da hun løp uti vannet da på campingplassen.

Skrevet

Ja det er mye å finne på der med en 2-åring :) Bøverstranda passer bra for de minste og det er mange andre aktiviteter å finne på med dem :)

Hilsen

svigerdattera til direktøren i sommarland :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...