Gå til innhold

Et ekte skravleinnlegg;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om hull i ørene på små piker?

Jeg vet hva jeg synes, men det egner seg kanskje ikke på trykk;-D

Fikk litt problemer idag med å si noe som helst til en bekjent som hadde tatt hull i ørene på sin 2-åring...................

Hva gjør du når du kommer i en sånn situasjon, hvor det kreves at du sier noe, men hvor det stritter inni deg......?

Jeg klarte å ro meg litt i land, men tror hun helt tydelig forsto hvor jeg sto i akkurat det...og forresten så har jeg hørt at det er mange sonepunkter i nettopp øreflippen som ikke bør tulles med når de er små....blablablablabla;-)

Jeg synes sånne situasjoner er litt ekle for jeg ønsker ikke å såre, men jeg klarer heller ikke spille falsk........et dilemma.....kanskje ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så vinglete at jeg synes det er søtt å se på - men vil ikke at mine barn skal ta hull i sine ører på lenge enda, med mindre de maser hull i hodet på meg.... Det har allerede vært oppe et par ganger, men foreløpig har de gitt seg når jeg har sagt senere....

Tenker først og fremst på infeksjoner, og du har jo også et poeng når det gjelder de sonepunktene.

hehe, men jeg lyver glatt til venninner/bekjente hvis jeg er i din situasjon jeg da - men sier ikke mer enn jeg er helt nødt til c",)

Skrevet

Her kan du få synspunkt fra en som faktisk skyter hull i ørene på folk...

Kan bare ikke fatte og begripe hva barn skal med pircing i ørene. For det er jo det det er...

Med tanke på infeksjoner og at de kanskje forlater salongen med bare ett hull ( når vi ikke er to tilgjengelig til å ta hull i ørene) så ser jeg ikke poenget.

Nei, kanskje når de er 8-9 år....

Jeg er så dårlig på å lyve, så jeg har det best når jeg ikke sier noe. For da lyver jeg ikke..... jeg bare unnlater å si noe:o))

Og som du selv nevner, så ligger det mange sonepunkter der.....

Skrevet

Så da er de en dom ide å ta med unga den hælga jeg skal passe dem å ta hull i øra på alle fire da? Jeg tenkte jeg skulle overasske morra med fine øredobber på dem jeg...

Det derre greiene med soner å sånn har jeg aldri hørt om, men hva viss jeg tar hull i navlen på dem eller no, da? Det er jo bare et hull lissom på hver unge, sikkert billiere å, og ingen sånne sonepunkter heller kansje?

Skrevet

Helt klabert mye mye lurere med hull i navllen!!!!

Skrevet

Så fint, da gjør jeg det! Trur du det er greit viss jeg gjør det sjøl? Ei av venninnene mine jorde nemli det med en sikkerhetsnål, det var bare litt vondt, men da koster det jo ikkeno da. Bortsett fra den dingsen som skal sitte der da.

Eller gjør dem de i frissørsallongen? Hu minste er bare to, hu er stor nok da?

Skrevet

Ja herregud lizzom........2 år, da prater dem og greier da! Helt klabert gammal nok!!!

Og seffern kan du gjørra det sjøl!! En krone her og en krone der blir mer digg på deg i hælja når du skal passe dem ongene!! SCHMART!!

Skrevet

Kansje jeg bare skal la sikkerhetsnåla stå der istedet for en blingbling? Så blire enda billiere mener jeg? Fy søren, GJETT om morra kommer til å bli overforraska, da? Kult, ass!

Skrevet

Hu kommer til å bli kjempeglad - det bare veet jeg!!!

Skrevet

Kansje jeg sku ta å klippe dem samtidi? Det kan jeg gjørra sjøl, så koster ikke det no heller, da er'em lissom klare til skolestart uten atte morra behøver å gjørra noen ting. Det er sikkert ikke no vanskelig, da tar jeg det helt kort så er det ei stønn til neste gang dem trenger å klippe seg. Typen har sånn dings som han tar sjegget med, den kan jeg vel bruke?

Skrevet

Ja såklart hun blir glad for det åsså!!! Du er bare såå snill da!!

Hun biomora og du kommer til å bli bestisser!!! gARRANTERT!

Skrevet

Hmmmmm, er det bare meg som får littebittegranne motforestillinger i forhold til hvor lurt dette er?

Skrevet

Så klart!!!

Det er jo dritkult gjort av prinsessin da!!!

Skrevet

Takkskarruha, visste atte jeg kunne stole på dømmekrafta di, attpåklatten!

Vem er det derre reveneket? Sikkert ei gammal kjerring som er bare syns det ska være korketrekkere og forklekjoler... Du rævenka, tia går framover og ikke bakover, så nå for tia skall det værra litt tøffere stil på onga!

Skrevet

Det stemmer jeg for!!!

Rock & Roll

BLACK IS BACK!!!!

YEEEEAH!!!!!!!!!

Skrevet

Herlighet Klatten, nå tror jeg det er sengetid for deg altså!

Og for meg ;-)

Nattinatt!

Skrevet

Du popper opp overalt og rører til lista mi!!!!!

Nå må du gjå og legge deg altså!!

GOOD NIGHT!!

Skrevet

Haha!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...