Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Er det normalt? 3-4 ganger om dagen....Er det noe farlig? Er ubehagelig og blir litt engtelig. Er det ikke litt mye hikke for et lite foster? Svelger han formye fostervann kanskje? Noen som har peil?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hele tiden???? 4 ganger om dagen er på ingen måte hele tiden. Snakk om å overdrive. Det er normalt at et foster hikker.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Det er jo derfor jeg spør da. Vet ikke om det er normalt eller ikke! HI
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Helt normalt. Jeg fikk en gang høre at de trener opp lungene sine, men ikke vet jeg...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 Jeg opplevde i natt for første gang at babyen hikket. Veldig rart Kanskje den ble for ivrig med fostervanns drikking hehe Jeg leste at smaken av maten du spiser kan blande seg inn i fostervannet.
Miffs Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Helt vanlig, ingen grunn til bekymring. Knotten min hikket 3- 4 ganger i løpet av dagen inne i magen, leeenge av gangen. Han er 4 mnd nå og hikker nesten like mye forsatt..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #8 Skrevet 1. august 2008 Thanks girls Mye man legger merke til og blir redd for når man går høygravid gitt! Legger merke til hver eneste lille ting! Blir helt svimmel jeg altså! Hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå