Gå til innhold

Rar dag i dag....:)


tolill

Anbefalte innlegg

For en merkelig dag...forferdelig trøtt, ulmende menssmerter og vondt i korsryggen, kynnere som vanlig, men ikke regelmessig. Går og kjenner på alt som skjer og synes d er merkelig :) Ingen fødsel på gang heller...vannet har ikke gått, det er ikke blod i urinen og jeg har ikke kraftige tak i siden enda. Lillemor lever og spreller så magen hopper opp, ned og til siden og ellers rundtomkring :) Var til kontroll i går og alt er fint, hmmm. Skal jeg virkelig gå sånn i en drøy måned til? Kroppen er et underfundig instrument når man går gravid dere....:) Nyter fred og ro og godstolen litt til jeg, d hjelper litt i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres nesten ut så vi er i samme båt!!!

lurer også på om jeg skal gå sånn en mnd til!!! hehehe men føler kanskje magen min har dotte enda lenger ned enn før å føler at den er helt i veien nå!!! hehehe

 

så kan jo være det er noe på gang snart!! håper i hverttfall det!!!!!!!!

er så lei!!! i tillegg te den forferdelige varmen!

 

lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentaren.

Kanskje det er livmoren min som har tenkt på å begynne å røre på seg? :) Jeg har nemlig fortsatt en "høy" mage selv om legen i går konstaterte at den lille frøkna lå veldig godt nede i bekkenet. ( Det har hun gjort leeenge, så jeg har hatt en rolig tilværelse i noen uker.) Begynner å tenke som mange andre her inne jeg også nå. Lørdag er jeg 35+0 på vei så frøkna kan bare komme....Utålmodig? Tja og litt lei i varmen, men....i dag er det under 20 grader og gråvær og jeg nyter det! ;)

 

Lykke til videre med deg og ditt nurk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...