Hyacinth Bucket Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Noen som vet om hvor jeg kan levere min carena vogn til reperasjon? Herregud, er det mulig... flyselskapet herpet vognen vår og vi vil nå kjøpe en ny og få kompensasjon fra flyselskapet... men tror du det var mulig?? Nei da, vi må levere den billige vognen til reperasjon og deretter be om refusjon i etterkant. - Hvem gidder vel å levere en vogn til 1000 kroner til reperasjon, når det koster nesten mer å få den reparert? Men det er vel det de håper på da, at vi ikke gidder og order opp selv... Vel... de skal få se. Vi kjøper en ny vogn, men vi sender uansett den gamle til reperasjon. Men hvem er det som tar i mot slike vogner til reperasjon? Jeg har jo ikke lenger kvittering fra Barnas Hus, der jeg kjøpte den. Hmmm...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Hvor bor du da?? Vet at Paraplyreperatoeren i Bergen fikser det meste av det som blir oedelag hos flyselskaper (kofferter, vesker og tror til og med vogner) De har avtale med en del av flyselskapene..Men som sagt, vet jo ikke hvor du bor da ...
mamman til to gutter Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 Vi fikk ødelagt vår trille på flyreise, det varr en mye dyrere trille, men reglene bør jo være de samme uansett... Jeg tok den med dit vi hadde kjøpt den og de skrev en bekreftelse på at det ikke var mulig å reparere den (var selve understellet som var ødelagt og ikke hjul el og det ville blitt dyrt og ikke bra). Den bekreftelsen sendte vi sammen med en bekreftelse på hva ny vogn vil koste (+ div andre bekreftelser vi fikk beskjed om å sende...) og så fikk vi alle pengene inn på konto, uten at de visste om vi hadde kjøpt ny vogn eller ikke. Var jeg deg ville jeg gått til barnas hus og vist frem vogna og spurt dem om det er mulig å reparere (for da bør de kunne gjøre det) og hva det evt vil koste og så evt snakket med flyselskapet igjen før dere begynner å reparere. Hvis det blir like dyrt som ny vogn, så får dere sikkert ny vogn dere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå