Gjest Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Virker som det er så mange som tar mer enn en ultralyd. Må man i så fall betale for alle utenom den ene ordinære som er ca. i uke 19? Vet jo at man betaler for 3D, men hva med vanlig ultralyd?
småsmurf Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Så sant du ikke har henvisning fra lege, så må du betale ja..
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 1. august 2008 #3 Skrevet 1. august 2008 Hei. Jeg er 12 + 5 i dag og har allerede vært på 3 ul. Jeg har ikke betalt for noen av dem. Jeg har også fått beskjed om at det bare er å komme igjen hvis jeg føler behov for det. Jeg mistet i MA i jan, så det er vel kanskje derfor.
Gjest Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Ultralyder som er medisinsk begrunnet skal man ikke betale for. Dersom som en bestiller selv bare for å få en ekstra titt og det ikke er noe spesielt som gir behov for ekstra ul må du betale. Men de sistnevnte må også tas privat, for sykehusene har ikke kapasitet til å ta inn dem som bare vil se mer for moro skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå