Tropisk Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Har vært uggen, kvalm og svimmel i hele dag. Er trøtt og har litt hodepine. Løs mage idag tidlig og dårlig matlyst. Har innimellom verk i korsryggen, som varer en stund for så å gå bort igjen. Har itillegg murringer som ligger der ganske jevnt. Dette er mitt 2. svangerskap. Forrige fødsel begynte med vannavgang, der riene kom igang etter en god stund. Har glemt hvordan riene kjentes ut. Er veldig uopplagt idag og har allerede hatt to lange opphold i senga i løpet av dagen. Sov i tillegg ekstra lenge idag. Noen som kjenner seg igjen i dette rett før en fødsel? 1 dag til menstermin og 4 dager til UL-termin idag...
HøstBaby <3 Elias Skrevet 31. juli 2008 #2 Skrevet 31. juli 2008 Litt vanskelig å si, jeg er selv førstegangs så har ikke erfart noe tidligere.. Men jeg har det på samme måte som deg, enda jeg er bare 34 uker.. Tenker at varmen gjør mye med en, så det er kanskje litt vanskelig å se etter fødselstegn nå, men vi kan jo krysse fingra å håpe at du er i fødsel snart Du er jo ikke langt unna termin heller, så skal nok ikke se bort ifra det Lykke til iallefall !
Lurvehette Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 Det kan virke slik ja. De sier at løs mage er noe mange får i tiden før fødselen. Jeg også har hatt det tidligere. Og det med korsryggen, er svært vanlig. Så jeg tror nok at nå kan du vente babyen din, når som helst:) Lykke til, og håper at alt går strålende for deg:)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 tja hva skal man si. jeg har gått med modningsrier i en stund nå. er kvalm sliten og har mye vondt. det kommer slim hele tiden, noen ganger ganske mye blod i det også. jeg er moden og har 2-3 cm åpning, baby holder seg fortsatt inne i magen ja. ut vil han ikke. jeg kan få en rie og jeg får bæsjetrang samtidig og må gå på do. aner ikke om det er fordi baby trenger seg nedover. tisser hele tiden og plutselig må jeg løpe på do fordi jeg er dårlig i magen. utrolig slitsomt, men det ser ut som han tar seg god tid ja selv om jeg har aldri så mange tegn. uff. termin i dag så nå syntes jeg han kan komme.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 31. juli 2008 #5 Skrevet 31. juli 2008 forresten.. får håpe du slipper å gå med sånne plager før baby kommer. at det er et tegn på at fødselen nermer seg. og at den faktisk kommer. hehe
Gjest Skrevet 31. juli 2008 #6 Skrevet 31. juli 2008 jeg har det også slik og har bare regnet med at det er normalt, siden det fortsatt er varmt også. Jeg er uggen, kvalm, svimmel, samt at magen er stein hard fra morgen til kveld, litt bedre idag. Murrer godt i korsryggen og armene orker liksom ikke noe.....de bare henger rett ned og verker. føler meg som en zombie, for jeg kunne sikkert ligget nesten hele døgnet. Sover mye også, føler jeg (ila 24 timer) - men så har jeg mye lenger igjen enn deg, er bare i uke 30. Så om det er noe som er satt igang hos deg, vet jeg dessverre ikke. Min første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå