Gå til innhold

(_I_) Hva staar nicket ditt for??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det ligner paa en "rompe" ???

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med den, lillebror er forsinket :)

Skrevet

synes det lignet på en rumpe jeg også, men var igrunn et kult nick hehe

Skrevet

Det er definitivt en rompe :o)

 

Vurderte også ( . )( . ), men valgte altså rompa...

Skrevet

Jeg valgte å holde det skjult. Litt diskresjon får jeg utvise selv om jeg velger å vise fram baken...*ler*

Skrevet

Tror at om det skulle være mitt nick måtte det minst se slik ut:

 

(__I__)

 

*fnis*

Skrevet

Smaken er som (__|__), ikke alle som liker å flashe alt til alle :-)

Skrevet

Dere er herlige jenter.......... Ler så jeg rister....

Skrevet

Da hadde jeg jo rett da :-)

Kult nick ja, men jeg likte ( . )( . ) ogsaa.

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...