lillebror er " forsinket" Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Jeg syntes det ligner paa en "rompe" ???
Trulte76 Skrevet 31. juli 2008 #3 Skrevet 31. juli 2008 synes det lignet på en rumpe jeg også, men var igrunn et kult nick hehe
Synn(d)e Skrevet 1. august 2008 #4 Skrevet 1. august 2008 Det er definitivt en rompe ) Vurderte også ( . )( . ), men valgte altså rompa...
Synn(d)e Skrevet 1. august 2008 #7 Skrevet 1. august 2008 Jeg valgte å holde det skjult. Litt diskresjon får jeg utvise selv om jeg velger å vise fram baken...*ler*
2 små orkaner Skrevet 1. august 2008 #10 Skrevet 1. august 2008 Tror at om det skulle være mitt nick måtte det minst se slik ut: (__I__) *fnis*
Synn(d)e Skrevet 1. august 2008 #11 Skrevet 1. august 2008 Smaken er som (__|__), ikke alle som liker å flashe alt til alle :-)
konvall Skrevet 1. august 2008 #12 Skrevet 1. august 2008 Dere er herlige jenter.......... Ler så jeg rister....
lillebror er " forsinket" Skrevet 1. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. august 2008 Da hadde jeg jo rett da :-) Kult nick ja, men jeg likte ( . )( . ) ogsaa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå