Gå til innhold

Dere som venter nummer 3? Jeg lurer på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Når fikk dere mage?

2) Når kjente dere liv?

Jeg er 13 uker og ikke noe babymage,men bare luft:-(

Har heller ikke kjent liv...

Jeg begynner å bli utålmodig og litt bekymret...

Husker ikke når overnevnte skjedde med nr. 1 og 2 fordi det er så lenge siden...

Håper på svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk tidlig mage jeg da.fikk etter 4 uker.mannen som syns magen min var større.viste ikke at jeg var gravid nei.fikk ultralyd og viste 4 uker da.har mye mage i uke 16,men det er vel stor forskjell på det da.

Skrevet

kjente liv i uke 13 ca.

Skrevet

Da ser det ut til at jeg har litt grunn til å bli utålmodig...Prøver å ikke bekymre meg så godt jeg kan..

Skrevet

tror ikke du trenger å engste deg. jeghar bare litt mage om kvelden, og det er kun fordi jeg har masse luft. ikke har jeg kjent noe liv, selv om ul i går viste et veldig aktivt foster.

Skrevet

Så gøy at du har vært på ul:-) Da er det ikke bare meg som er flergangsfødene uten mage å ha kjent liv enda... Det er jo en trøst.!!

Men det er jo veldig tidlig enda. Skal vel litt til å kjenne noe som veier såå lite

Skrevet

jeg venter og nr 3 og kjente ikke liv før i uke 15. Det er ingen grunn til å bli bekymret. Magen blir stor nok tilslutt uansett!

Skrevet

Jeg er 13+4 i dag. Venter ikke nr 3, men nr 6. Når jeg står, ser det ut som om jeg har mage. Når jeg ligger er magen flat og jeg kan ikke kjenne livmoren. Jeg har heller ikke kjent noe bevegelse. Jeg har vært på ul på Ullevål. Alt er som det skal, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Har aldri kjent spark spesielt tidlig. Forrige gang kjente jeg det rundt uke 15, og det er det tidligste jeg har kjent liv.

Skrevet

ja, jeg spanderte på meg ul i uke 7 (for å se at det var liv og at det lå der det skulle være) og nå i uke 13 for å se at alt var bra. forrige gang kjente vel jeg noe rundt uke 15 jeg og. mannen kjente det utenpå 4,5mnd ca.

Skrevet

Takk for respons. Ble roligere nå. Alt er helt sikkert i orden:-) Og ja, magen blir mer enn stor nok med tiden, så kanskje man skal være glad til for den tiden man slipper å gå rundt å være så svær og tung.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...