Gå til innhold

hadde dere blitt sur???eller er jeg for streng...

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære bestilte lasagne til middag i dag...greit sa jeg, begynte på middagen kl 15 når han sendte melding om at han var på vei hjem fra jobb..halv fire får jeg melding om at han er forsinket pga at han er innom en kompis å tar en cognac!!! nå er klokken halv fem og han er ennå ikke kommet hjem..drit altså..

overreagerer jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man bestiller middag, så er det vel best å komme hjem i tide og spise den middagen som du har bestilt?

Skrevet

Jeg hadde nok blitt irritert ja. Han bestilte jo lasagne og sa fra når han dro fra jobben. Hadde blitt både irritert og skuffa jeg.

Skrevet

det syns jeg også er på sin plass..men nå står middagen klar den..og den skal få stå der til han kommer..og han skal få varme den oppigjen selv..

i morgen blir middagen forsinket fordi jeg må på shopping:):):)

hehe..

HI

Skrevet

her i huset er vi en famile, og vi spiser alltid middag sammen!

Utenom når sambo jobber sen vakt, men da vet vi jo det på forrhånd...

hadde han kommet senere enn middagstid, uten å på forrhånd gi beskjed hadde jeg også reagert....

Lærer ungene noe og, når de blir eldre og skal ut å farte...

Om ikke pappa gidder å komme hjem til avtalt tid, hvorfor skal liksom de gidde da?

Skjønner godt du ble sur jeg:)

Skrevet

Hadde blitt irritert ja!!!

Å er irritert!!! Ringte samboeren min for to timer siden, ja kommer snart var svaret. Jeg gikk på butikken og handla middag, ringte igjen nettopp. Ja kommer snart, var svaret. Jeg lager IKKE den middagen! Han har ferie å skulle gjøre mye hjemme i dag, hvor er han? Jo, på jobben!!

Dagens klaging:)

Skrevet

bra noen støtter meg..min kjære har ingen forståelse for at jeg er sur..

han spør hvorfor jeg reagerer sånn..

ikke bare er han forsinket...hadde forstått det om det var traffikken eller noe han ikke kunne hjelpe for..men at han er hos en kompis og drikker cognac..den er for dum...!!!

Er visst en hissigpropp i dag...

HI

Skrevet

ÅÅÅhåå det hadde neppe min samboer turt. Å bestilt middag og så satt seg ned hos en kompis og drukket.

Skrevet

Bare at han BESTILTE det gjør meg irritert! Hadde han i tillegg stukket innom en kompis på veien hjem så ville jeg blitt DRITforbanna! Ikke finn deg i det!

Har han kommet hjem nå?

Skrevet

Bestilt middag? Jobber du for ham?

Skrevet

Ikke bestilt middag i den forstand..han spurte om ikke vi kunne ha lasagne i dag..sa det var ok..

han kom hjem kl 17, så nå har han spist middag og gått for å ta middagsluren..

klarte ikke la være å kommentere det og si hva jeg mente når han kom så nå går han vel å er små sur hele helgen..hehe..to bad for han..jeg har ikke tenkt å la det gå inn over meg..

Skrevet

Jeg håper han ikke kjører selv.

Skrevet

nei, han sitter på..men en kollega..

det første jeg spurte om var om han hadde drukket også..men det hadde han ikke..

Gjest MissJoJo
Skrevet

Neste gang han "bestiller" mat, så sett deg ned med en konjakk og si at maten er forsinket..... :) La han vente like mange timer som du måtte.

Ellers foreslår jeg at du drar ut og ber han lage noe mat, for å så sette deg hos ei venninne å ta en drink. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...