Gå til innhold

Ett bra tein?

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg er litt begymret for MA'en der vi ikke merker noen ting, så vil til tidlig ul for å sjekke om alt er bra.. Men synker HCG'en når det er MA på gang? For 2 dager siden så spydde jeg for første gang, 2 timer etter jeg hadde spist, så det har vertfall ikke noe med blodsukkeret å gjøre trur jeg, jeg var heller ikke noe spesielt kvalm før og etter. Spyr vi pga at HCG hormonet er så høyt?(Suns jeg har lest noe sonn en gang).. For viss til så er vel det er bra tein på at jeg spydde?:)

Er 10+0 uker idag =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HcG er spy ja haha :) jeg finnes ikke kvalm, men helt ut av det blå, spyr jeg. og er like frisk etterpå. er 11+1 nå!! så tror ikke du skal bekymre deg så fælt :) slapp av og stol på at kroppen din forteller deg når noe er galt :P

Venninna mi fikk se ungen, hørte hjerteslag og var veldig gravid, men ho sa hele tida, er jeg er ikke gravid. Jeg klarer ikke tro det er noe. Enda ho SÅ og HØRTE: Ho fikk en MA i uke 15... så jeg tror det var noe galt med den lille hele veien, og at kroppen nekta og knytte seg til den fordi den kom til å miste det... kroppen vår er fantastisk!! stol på det den forteller deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...