Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 31. juli 2008 #1 Skrevet 31. juli 2008 Vært i Sverige og kjøpt bilstol til babyen i dag Er så fornøyd med at dete r unnagjort. Jeg har ikke bil så jeg måtte ha sete uten base, det var tilbud på Acta Graco Logico S til 699nok, det syns ejg var en bra pris for et sete som kom godt ut i test! Kunne liksom se for meg å sett babyen oppi der når vi skal hjem fra sykehuset *sukk* Måtte tida går fort nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå