Gå til innhold

Noen som hadde en lenger 2.gangs fødsel enn 1.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes jeg alltid hører at nr. 2 kom kjappere enn nr. 1... er det sånn, eller er det bare de man hører om? Noen som hadde lenger fødsel med nr. 2 enn nr. 1?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok en time og 5 minutt med første og ca.4 og en halv med andremann.

Skrevet

Her brukte nr 2 en timer lenger enn førstemann:)

Nr 1: Fikk drypp ca 9, vanne ble tatt ca 11, fikk rier kl 12 og to timer etter kom han

Nr 2: vanne ble tatt kl 7, fikk drypp ca 11 og ca to timer etter kom hun

Skrevet

nr 1 . 2 timer og 15 min fra riene startet til ungen var ute, alt gikk av seg selv ( 20 min fra taxien stoppet utenfor sykehuset til ungen var ute)

nr 2. 3,5 timer fra riene startet til ungen var ute ( måtte ha litt hjelp.. de tok vannet, og 15 min etter ungen med sugekopp) jeg opplevde fødselen som evighetslang i forhold til nr 1. trodde aaaldri ungen skulle komme ut..

Skrevet

Med nr 1 tok det 9 timer

Med nr 2 tok det 29 timer!!

Skrevet

Ja. Min første fødsel tok litt over 2 timer fra de målte 2 cm åpning til ungen var ute, men dette var en igangsatt fødsel da, pga svk.forgiftning. Andremann kom igang av seg selv og fra jeg våknet av riene til han var ute tok det ca 14 timer, ca 8-9 timer fra 4 cm åpning, men da hadde jeg lange og gode pauser mellom riene så det var en vesentlig mye enklere og mindre vond fødsel enn den første selv om den tok syv ganger så lang tid. Tredjemann brukte jeg ca 6-7 timer på fra jeg var noenlunde sikker på at det var rier jeg hadde og ikke kynnere.

Skrevet

ser de fleste har brukt lengre tid med nr 2 her. håper inderlig det ikke skjer meg også, fordi nr 1 tok 53 timer. så skal nr 2 bruke lengre tid, så ruller jeg inn årene NÅ.

Skrevet

Ehh... Nå var jo dette innlegget et spørsmål om noen hadde en lenger 2.gangs fødsel enn 1.gangs fødsel og da blir det jo naturlig at vi få som har hatt dette også svarer ;-)

Om du skriver ett innlegg og spør om fødsel nummer 2 var raskere eller treigere enn fødsel nummer 1 så vil du nok ca 95% svare at den var raskere, men det er altså noen få (som har svart i denne tråden) som også har opplevd at den var treigere.

Skrevet

Fødsel nr 2 tok en laaaang evighet. startet med rier på en søndag, og gutten ble født tidlig onsdag morgen. Ikke noen gode dager imellom der nei, huff,huff, men man glemmer jo ganske så fort hvor vondt det var, og godt er det

Skrevet

uffameg jeg gruer meg til å føde igjen allerede før jeg er gravid!!

Skrevet

fødsel nr 1(tvillingfødsel) 6 timer

fødsel nr 2 (setefødsel) 11 timer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...